hej busboys og andre nuts
Hvordan er det nu med bagtromler når man laver straightaxle konvertering på en splitbus.
Udover at bruge pre 65' type 3 tromler (46 mm bremsebelægningsbredde) og CSP'S 40 mm/5/205 tromler er der så ikke noget med at man kan bruge pre 64 splitbus "smallnut" tromler på den 1500 type 1 gearkasse man har kastet i.
Jeg mener at have hørt noget om at man skal have fjernet lidt af den inderste del af tromlen ? Altså af "læben".
Hvilke ankerplader passer de så på? det må jo næsten være den alm. ankerplade til 1500 gearkassen (4 huls tromler org.)
hvorfor alt det besvær ? gotta get i down in the weeds!!
men vil også gerne bremse..
hej fra Ronnie
Hvordan er det nu med bagtromler når man laver straightaxle konvertering på en splitbus.
Udover at bruge pre 65' type 3 tromler (46 mm bremsebelægningsbredde) og CSP'S 40 mm/5/205 tromler er der så ikke noget med at man kan bruge pre 64 splitbus "smallnut" tromler på den 1500 type 1 gearkasse man har kastet i.
Jeg mener at have hørt noget om at man skal have fjernet lidt af den inderste del af tromlen ? Altså af "læben".
Hvilke ankerplader passer de så på? det må jo næsten være den alm. ankerplade til 1500 gearkassen (4 huls tromler org.)
hvorfor alt det besvær ? gotta get i down in the weeds!!
men vil også gerne bremse..
hej fra Ronnie