hi there
Da jeg er ved at lave straight axle på min bus, så har jeg denne sammenblanding:
et par korte akselrør forlænget, så de matcher de lange aksler fra min 1500 gearkasse.
Her er mit ? jeg bruger 4 huls ankerplader som jo har en indbygget "oliekanal" Men jeg skal jo bruge pakdåsen fra de korte akselrør, pga lejedybden, og der er ikke oliehul i dem !
Hvad vil der ske hvis jeg bare samler det uden at montere den gamle type olieslynge (det kræver at jeg borer hul i min tromle, som er CSP's 5 huls til 4 huls ankerplade ) Vil gearolien løbe ud og fedte tromlen.
Er der en smartere måde at holde tromlen ren.??
Det må være et problem alle der kører med smalt bagtøj og 4 huls ankerplade/tromler har ??
i min samling af pakdåser fandt jeg også nogen med 311 .. nr lidt dybere i lejeskålen og med oliehul...kan de mon bruges ? Har prøvet og det så ok ud..men ville lige høre jer
Jeg kan evt smække billeder på af pakdåserne, hvis i vil have det.
Hej fra Ronnie
Da jeg er ved at lave straight axle på min bus, så har jeg denne sammenblanding:
et par korte akselrør forlænget, så de matcher de lange aksler fra min 1500 gearkasse.
Her er mit ? jeg bruger 4 huls ankerplader som jo har en indbygget "oliekanal" Men jeg skal jo bruge pakdåsen fra de korte akselrør, pga lejedybden, og der er ikke oliehul i dem !
Hvad vil der ske hvis jeg bare samler det uden at montere den gamle type olieslynge (det kræver at jeg borer hul i min tromle, som er CSP's 5 huls til 4 huls ankerplade ) Vil gearolien løbe ud og fedte tromlen.
Er der en smartere måde at holde tromlen ren.??
Det må være et problem alle der kører med smalt bagtøj og 4 huls ankerplade/tromler har ??
i min samling af pakdåser fandt jeg også nogen med 311 .. nr lidt dybere i lejeskålen og med oliehul...kan de mon bruges ? Har prøvet og det så ok ud..men ville lige høre jer
Jeg kan evt smække billeder på af pakdåserne, hvis i vil have det.
Hej fra Ronnie