Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hvilken oliekøler på T4???

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Jeg ved at emnet er behandlet før, men kan ikke rigtig finde noget når jeg nu skal bruge det.

Jeg mener at kunne huske noget om en saab køler, men er ikke sikker!

Er der nogen der har nogen erfaring om hvor man montere køleren bedst?
trækker man køleren helt ud i front eller hva´.(skal monteres i en kitcar, med en moderat tunet T4 100-110hk) :idea:

Hvis der er en der husker bedre end mig, drop et par liner

På forhånd tak

The Bugman
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Saab og Volvo bruger på deres tunede og turbo motorer en ganske almindelig 13 rækkers std. oliekøler, der kan købes på enhver kølerfabrik.
Jeg har altid brugt en køler til en Mercedes 123. Den er 55 cm. lang og ikke ret høj. Så den er meget praktisk at bruge på en VW ude i fronten.
En oliekøler til en Mercedes 409-410 er den sammen med et par gode "ører" på til et spænde på. Den kan vist købes billigere end 123.
Jeg kan undersøge prisen. Jeg har handlet med kølere i 10 år.
Pas på med at bruge en køler der har ligget afmonteret uden at være forseglet. Hvis der er sand i den er næste stop lejerne. Pas på ikke at spare 500kr her.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.