For snart lang tid siden lagde jeg et lille tip på om at man kunne bruge en 71ér bus hovedcylinder på sin splitbus og tage reservoiret fra en polo/golf 1ér da den passer lige ned i og påfyldningen mirakuløst også passer med hullet i gulvet i kabinen. Et er teori og et andet praksis. Jeg har nu opdaget at overløbshullet fra den ene til den anden kreds skal sænkes lidt da hovedcylinderen i en golf 1ér sidder skrå. Dette er ikke ret kompliceret men jeg har brugt to eftermiddage på at jagte fejlen. da jeg troede det var alt muligt andet. Held og lykke...
G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
er du så nået til bremseforstærker endu??? må lige ha en fyldestgørende rapport en dag, går i gang med min bro i dag
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
hello there
Det lyder da spændende med lidt mere stop power, for du har squ ret Bornholmer, bussen bremser ikke så godt mere efter jeg har straight axlet den!
Så hvis det er muligt at koble tokreds og bremseforstæker på systemet uden at skulle konvertere til skive, ville det da bare være dejligt.
Lad os høre flere fif!!
hej fra Ronnie
Jeg har købt en bog der kun omhandler performance undervogn i bay og splitbusser. Alle systemer er nøje gennemgået og der er over 250 fotos i bogen de fleste i farver.
Hvad der ikke står i bogen men kan lade sig gøre er at bruge en bremseforstærker fra en polo 86N, den kan være foran forbroen og alligevel have plads til lidt justering på stangen.
Var ude at køre i min panel idag - sweet, dog kun med første gear...
G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook