Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  For dem der har fulgt tippet om to

Tags:
No tags yet.

(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 21 years siden | | | |
For snart lang tid siden lagde jeg et lille tip på om at man kunne bruge en 71ér bus hovedcylinder på sin splitbus og tage reservoiret fra en polo/golf 1ér da den passer lige ned i og påfyldningen mirakuløst også passer med hullet i gulvet i kabinen. Et er teori og et andet praksis. Jeg har nu opdaget at overløbshullet fra den ene til den anden kreds skal sænkes lidt da hovedcylinderen i en golf 1ér sidder skrå. Dette er ikke ret kompliceret men jeg har brugt to eftermiddage på at jagte fejlen. da jeg troede det var alt muligt andet. Held og lykke...

G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 21 years siden | | | |
er du så nået til bremseforstærker endu??? må lige ha en fyldestgørende rapport en dag, går i gang med min bro i dag
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Ronniedrengen Member
Skrev for 21 years siden | | | |
hello there

Det lyder da spændende med lidt mere stop power, for du har squ ret Bornholmer, bussen bremser ikke så godt mere efter jeg har straight axlet den!

Så hvis det er muligt at koble tokreds og bremseforstæker på systemet uden at skulle konvertere til skive, ville det da bare være dejligt.

Lad os høre flere fif!!
hej fra Ronnie
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Jeg har købt en bog der kun omhandler performance undervogn i bay og splitbusser. Alle systemer er nøje gennemgået og der er over 250 fotos i bogen de fleste i farver.

Hvad der ikke står i bogen men kan lade sig gøre er at bruge en bremseforstærker fra en polo 86N, den kan være foran forbroen og alligevel have plads til lidt justering på stangen.

Var ude at køre i min panel idag - sweet, dog kun med første gear...

G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook

Reply

You must log in to post.