Spørgsmål til 1302
Jeg skal ud og kigge på en 1302 fra 72 i dag.
så jeg skal lige bruge lidt hjælp...
Er det den med "elefantfodsbaglygten"
eller er det den der er rund for oven med en lige underkant
eller er det den der er æggeformet (oval)
og hvad med instrumentbordet der det polstret eller er det stål.
Hvis i har en ide om hvad jeg taler om, må i godt skynde jer med et svar, det skal være inden 12.00 i dag fredag ( 15/8 )
mvh Henrik
-------------------------------------------
Gamle biler spilder ikke olie;
DE PISSER TERRITORIER!
Her: Nordvestjylland
En 1302 er med den "lille" baglygte og stål på instrumentbordet.
Hvis du alligevel vil købe en VW med fjederben osv. skulle du nok kigge på en 1303.
Men hvis 1302´eren er som ny er det vel OK.
Både 1302 og 03 kan være frygteligt rustne der hvor forvangerne møder kabinen.
Og alle mulige andre steder, tænk på den er 30 år.
frank har ret.. skulle det kikse, kender jeg en der har en 1303 til at stå i nærheden af randers..
Tak for oplysningerne.
Den er synet for ½ år siden, 4 nye skærme,
Det kan nok ikke gå helt galt, jeg vil helst ikke have en 1303
Det skal være med "rå" jern i kabinen...
-------------------------------------------
Gamle biler spilder ikke olie;
DE PISSER TERRITORIER!
Her: Nordvestjylland
Nej hvad får man for 5000 ?
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Den stod nu til 16.000,- men den var bund rådden.
Jeg tror jeg kyller 16.000 i mig egen.....
-------------------------------------------
Gamle biler spilder ikke olie;
DE PISSER TERRITORIER!
Her: Nordvestjylland
en 1302 er desværre også polstret, men har stadivæk de gamle instrumenter og handskerum, baglygterne er "strygejerns"-formet, men jeg synes det er en fedt model, fordi der er plads til 4 kasser øl i bagagerummet! :lol:
En 1302 er ikke nødvendigvis polstret. Der var nogle jubilæums-modeller der var.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
PIS!!! 16.000,- er ikke nok for at få min egen på vejen igen, da jeg ikke har en svejser må jeg bruge en hvid mekaniker, han mener at der er rustarb. til mere end en uge!!!!! (40 timer = 10.000,- + moms)
NEDTUR!!!
-------------------------------------------
Gamle biler spilder ikke olie;
DE PISSER TERRITORIER!
Her: Nordvestjylland
Hvis han kun skal bruge en uge for at gennemreparere en type 1 for rust, skal du vist vælge ham.
Jeg lavede en 1300 i 1984-85. Vi havde regninger på reservedele for 22000kr. Dertil brugte jeg 2-4 timer hver dag i et halvt år. Plus maling.
Men den har også kørt siden og haft 4 ejere indtil jeg købte den tilbage i 1998.
Den trænger til at blive malet igen, men der er absolut ingen rust i bund, varmekanaler og inderskærme mv. Kun omkring pyntelister.
Den kørte 100000 km. med en 90HK type4 motor og blev synet med den 3 gange uden kommentar.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.