Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

vw type 1 60" HENT DEN 1500 k

Tags:

(permalink) Lollepop_Racing Member
Skrev for 21 years siden | | | |
:?: :?:
Der må da være nogen.... som mangler et vwinter projekt..???
Der er da meget af verdi, på denne bil
Ikke solgt aligevel... ny pris 1800 kr
(permalink) hendrixxx Member
hej troels...

hvordan ser skærmene ud på slæden??? virker afviservingerne?? hvordan er kofangerne??? jeg er lidt interesseret i den for jeg har lige købt en t1 mere, og mangler egentlig et par forskærme med skrå lygter og et par fungerende afviservinger, problemer er bare at konen er ved at være lidt træt af alle de vw'er ( ja man kan undre sig.....) men den ville jo måske kunne egne sig til reservedele, og så kunne den måske blive klemt ind blandt de andre uden hun ser det :D :D :D

michael
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Anonym Member
[quote:2bb72bc38b="Lollepop_Racing"]Hej..Er der nogen som mangler en,vw type 1 årg 1960 komplet,til reservedele,eller som projekt...??
Bilen har afviservinger,ruder mootor kofanger etc...

Bilen er rusten,og vis man vil lave den,skald man regne med mange timer.. :cry: bilen er selvfølig dansk,og med papire.
Tagrander på bilen er fine og uden rust
pris 1800 kr[/quote:2bb72bc38b]hej lollepop jeg ville hører om det ikke var dig der havde en type 3 kortnæse med fusch fælge tilsalg og i såfald vare det noget med en type 1 fra 53 oval 3år til næste syn i bytte

mvh trl

tlf 26 70 73 31
heey... billeder må gerne mailes til Mark22@ofir.dk
Hej Thomas.. Det er ikke mig , der har denne bil til salg,jeg har type 3 og også fuch fælge ...
Vil du sende billeder til mustang@city.dk ??
(permalink) HMS Member
[quote:6712e39d79="hendrixxx"]hej troels...

hvordan ser skærmene ud på slæden??? virker afviservingerne?? hvordan er kofangerne??? jeg er lidt interesseret i den for jeg har lige købt en t1 mere, og mangler egentlig et par forskærme med skrå lygter og et par fungerende afviservinger, problemer er bare at konen er ved at være lidt træt af alle de vw'er ( ja man kan undre sig.....) men den ville jo måske kunne egne sig til reservedele, og så kunne den måske blive klemt ind blandt de andre uden hun ser det :D :D :D

michael[/quote:6712e39d79]
Hey Hendrixxx husk at fortælle konen at jeg ikke har noget med din evt handel at gøre :wink: bare lige så jeg kan vise mig på farmen igen uden skridt beskytter det er sku så varmt :lol:
MVH HMS.
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) hendrixxx Member
hun ved ikke rigtigt om denne mulige investering......ved sgu ikke lige hvordan jeg skal "break the news".....meeeen nu må jeg jo lige se den først
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
Kom nu Hendrixxx.... Vær lidt opfindsom.!!!!! I KNOW I CAN, I KNOW I CAN.... :D :D
1500 kr :?:
[color=black:172a267aa8][/color:172a267aa8]
Hej lollipop
Jeg kunne godt være interesseret i den bubbel du har tilsalg,har du mulighed for at ringe til mig på 24910284. :D
(permalink) bugs Member
Lige nu har jeg ikke selv et sted at stille den, men finde noget så den ikke kommer til at fryse i wvinter :cry:
Den får med ELNEFS 412 topstykker som bilver portet. 40 mm weber. 286 g knast ? med et godt løft. 2l std. cylinder ( fra KJbug ) der var en af motorene der var god nok , jeg tror den uden blæser var kørt tør for olie, løfterne var brændt ned i knasten.
jeg var inde i tanker om at lave 48 * 40mm top af ELNEFs top (med hjælp fra rolf ) , men så gik alt amok :evil: og da jag så knasten på 86 mm slag :twisted: blev jeg realistisk.
Hvis den stadig er til salg, vil jeg gætte på at der er plader på om 2 år, og så skal der ellers skiftes motor en gang hver 8 år 8)
Jeg kan godt komme og hente den.

Sælger du selv pladedele? og er de billige? :lol:
(permalink) bugs Member
Det kunne da nemt være, at vi kunne finde en fælles pris, for både 44mm carbs. og næsten veteranbil. :?
Hej.. Bilen er her i nu, og bliver solgt til den som kommer først...
Mit tlf nr 40593844

ps: mærkeligt indlæg bugs.. :?: :?: " er du stiv"

mvh Troels. :D
(permalink) bugs Member
Jaa.. Jeg blev nød til at lukke det ene øje elles var det sku ikke til at se noget somhelst! Den kurser brugte jeg langt tid på at finde :wink:

Jeg vil gerne købe :P
SOLGT...!!!!!!

Reply

You must log in to post.