Da det er et godt stykke tid siden jeg har været her inde, har jeg læst et godt stykke tilbage i de forskellige forummer.
Og da jeg i et godt stykke tid har gået med tanken om at lave en tunet motor, ikke noget vildt men det griber jo altid om sig. :twisted: jeg startet med at tænkte på at renovere en 1600 om til en 1914, uden alt for meget dillerdaller. Men jeg har fundet mange råd, hvor i råder folk der vil ha' en hverdags motor der holder så skal det være en t4. og jeg har læst meget på et af Frank_A's råd med bare at bruge en 1800 eller 1700 mere eller mindre std. (også bare tag dyret ved hornene og smide den i vognen) citat Frank_A. Vis jeg nu vælger at gå væk fra min oprendelige tanker med 1914'eren og tag skritet og finder en t4 i stedet og "smider i". hvad vil i så forslå at sidde på af bremser, for skidet skal sku' gerne stoppe igen.(Her tænker jeg på en 85-100 hk) det skal lige siges at bilen er en 1302 fra '72.
På forhånd tak.
Ps. Der er en dejlig side i har her, det er dejligt at folk vil bruge tid på at vi andre kan ha' det lidt letter.
Og da jeg i et godt stykke tid har gået med tanken om at lave en tunet motor, ikke noget vildt men det griber jo altid om sig. :twisted: jeg startet med at tænkte på at renovere en 1600 om til en 1914, uden alt for meget dillerdaller. Men jeg har fundet mange råd, hvor i råder folk der vil ha' en hverdags motor der holder så skal det være en t4. og jeg har læst meget på et af Frank_A's råd med bare at bruge en 1800 eller 1700 mere eller mindre std. (også bare tag dyret ved hornene og smide den i vognen) citat Frank_A. Vis jeg nu vælger at gå væk fra min oprendelige tanker med 1914'eren og tag skritet og finder en t4 i stedet og "smider i". hvad vil i så forslå at sidde på af bremser, for skidet skal sku' gerne stoppe igen.(Her tænker jeg på en 85-100 hk) det skal lige siges at bilen er en 1302 fra '72.
På forhånd tak.
Ps. Der er en dejlig side i har her, det er dejligt at folk vil bruge tid på at vi andre kan ha' det lidt letter.