SP Rasmussen's Crew Cab projekt.
Ja, og så til en opfordring til at lave en batteribund selv...
keep `em coming, det er altid fedt med billeder, sig mig hvad skal der fyres op med i den der doka (i maskin rummet altså)
har altid lidt goodies på lager hvis det er :wink:
Okay Jacob... Så er i også selv uden om det.... altså med billederne...
Jamen, i første omgang kommer min type 4 motor, fra min panelvan i...
Men inden den kommer i, havde jeg tænkt mig at sætte en kumtap i fra en 2.0CU motor, så jeg kommer op på 2054ccm... Og så en lidt skarpere knast...
Men jeg har en aftale med en i Skive, at vi skal til at lege lidt med noget vandboxer med en, eller to hårtørre på... Men der skal lige være penge til det hele...
I første omgang skal jeg først have dyret svejst op...
Er det så´n fælgene kommer til at se ud til sommer? Så siger jeg bare WOW 8O 8)
[img:6060e72d36]http://muchos.co.uk/members/mikael/late_Deluxe_on_17s12.jpg[/img:6060e72d36]
Ja, lige præsis...
Et lidt bedre billede af dem, på en mega cool cab...
Har du fundet et sted, du kan få forkromet dem?????
Både ja og nej...
Der vist par steder man kan få gjort det, men jeg har ikke fuldt op på det endnu... Det koster nok en 5-6000kr. at få gjort... Så det må vente lidt...
Nu skal Doka'en lige være så rustfri, og gerne malet... så kigger jeg på det...
Har en T4 2,0 krumtap liggende hvis det var noget.
Buggy-mikael
-------------------------------------------
2292 6383
Jeg har selv en, som dog sidder i en motor...
Er den du har iorden, afbalanceret....?
Er den du har iorden, afbalanceret....?
Sad i en motor jeg har taget blokken fra som ikke havde kørt ret meget var som ny indv. Så det er bare gi et bud eller et eller andet bytte.
Buggy-mikael
2292 6383
Den kan ikke koste ret meget...
Fastoldvw havde en til salg der var afbalanceret til 750kr. Og en god afbalancering koster hurtigt 500-1000kr.
Så 250kr er budt... Jeg ved ikke lige hvad vi kan bytte med... Jeg har et udtag til en Type4 motor til en oliekøler... Hvis du kan bruge det...
Arhhh nej det kan jeg godt se så kan den ikke koste meget hmmm.
Mangler olie køler til buggy bære arme+fjedre til forbro bærekugle generator type 1 har en type 4 hvis det var noget har osse alt det andet fra type 4 motoren.
Buggy-mikael
2292 6383
Jeg en eller 2 type generatore... vi kan bytte med en af dem... de er godt nok ikke med indbygget læderelæ...
For helvede hvor er jeg ved at være træt af at slibe...
Har kigget alle Doka'erne igennem på samba... Jeg tror tønden skal vare savanna beige...
Eller hvad syntes i...?
skal du også ha smurt ladet ind i 7 lag body ligesom den afbillede :mrgreen: se denne site:
http://204.95.114.10/colors/7172bus.htm - den hedder kansas beige den du skal ha, evt ceylon beige
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Du er bare misundelig fordi du ikke har en bus...
Hvad er der galt med savanna beige...?
Den er ellers sprød nok, Franklins doka der... Jeg tror godt den kan spytte en skrå... He He...
Nej, Ib... vi må lige kigge farvekataloget igennem...
der er ikke noget galt med savanna beige - men den er lidt for lys til alt dit chrome gejl - og når nu bilen er født som kansas beige kan jeg ikke se at det skulle være anderledes- vw havde jo i sin tid folk til at sidde og finde den bedst egnede farve til de enkelte modeller og de fik oven i købet penge for det- og jeg syntes de var skillingerne værd- havde de syntes en doka bay var fed i savanna beige havde de nok givet den den farve- der ligger måneders vudering bag de farver de forskellige modeller de har og det er ikke uden grund- men offcourse:
[size=18:7b5d875587]fed bil uanset farve- tror jeg på :-)[/size:7b5d875587]
Hvad med Porsche Sepia brown - passer også nogenlunde til årgangen
G.
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
He he... Du pisker en stemning op...
Okay, hvid passer til årgang og det hele, vil det da helt klart spille...
Kan man ikke se farven et eller andet sted... Jeg kan ikke rigtig se det på den her bærebare fladskærms ting...?
Gus... Hvordan ser den Porsche farve ud...? Og hvad med den Transporter...?
den der neptune blå er også sprød - minder sgu godt nok lidt om onkel gustavs
Jeg ved sgu ikke rigtig hvad transpeteren skal koste...
Prøv og søg på porscheswatches eller paint chips
G.
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
Ja, jeg havde også luret lidt på en blå.... Men man skal også passe på at ikke få for mange busser i samme farve, inden for landet grænser...
Tænkte lidt på gule/hvide... He He
hva med den her farve indsat på samba af john davis
http://www.thesamba.com/vw/gallery/index.mv?photo+87627.jpg
:P tror fakrisk denne er kansas beige
http://www.thesamba.com/vw/gallery/index.mv?photo+29472.jpg - der er MEGET lidt forskel på de to farver
[img:28582de9bc]http://www.thesamba.com/vw/gallery/pix/29472.jpg[/img:28582de9bc] - linket virkede sgu ikke :roll:
hva satan...
Det var da lidt sjovt... ja, den var sgu pæn dengang jeg havde den... Den står ude i gården nu... og skal til maler i morgen, fordi et eller andet fjols, ikke kan bakke lastbil...
Nej, farven på panelvan'en, var grå L345...