SP Rasmussen's Crew Cab projekt.
ham der købte din panel, har han sat en helvedes stor reklame på siden af den, hvor der står noget alá DOPE eller sådan noget. så en for nogle måneder siden med en sådant
Ja, hans firma hedder Dope, han har et par skobutikker rundt omkring i Danmark...
Og vi aftalte at jeg skal lave alt service på den. Ja, og skader...
den er god nok. så den på motorvejen
Helt Kanon Firmabil i 2003 Det Vækker Sku Da Opsigt !
TAUBENBLAU!!!
Den eneste rigtige farve til en transporter...
Ellers er den grønne farve den havde da du fik den da heller ikke grim..
Eller tofarvet brun....eller..eller..
My 2 cents
-------------------------------------------
Ja, det er sgu ikke nemt at vælge farve... Jeg havde nemlig også tænkt lidt på en racing green... Men jeg er rimelig hug på en beige af en eller anden slags...
Vi ser... Kommer nok en billede serie mere i aften...
Hej SP.
Når du og "skibbonitten" ombygger til 71 mm krumtap bruger du så samme cyl. eller sætter du nyt på eller hones de gamle ??
mvh
Henrik
Jeg bruger det gamle... da der kom et nyt på da motor'en blev lavet i maj... Jeg kan sgu ikke huske hvor stort det var... Men motor er i øjeblikket en 1910ccm.
Ja, det er samme "setup" som min T4, mener det er 96 mm
Det var bare fordi jeg blev frarådet af Farmer at bruge samme cyl.sæt, da stemplerne jo kommer til at "køre" et andet sted.
Men det var også bare for min nysgerrigheds skyld.
Fedt at se Dokaen på vej tilbage.
Ja okay... Det kan jeg godt se...
Det må han jo lige give en vurdering af når vi får skilt den af...
Den har højst kørt 1500km. siden maj... det skal jeg vist have fuldt op på...
Så... nu er jeg sgu ved at være i bund...
Der havde været lavet rust før i bilen, og i dag brugte jeg meget af tiden på at få hul på de lapper der var svejst i bilen... Sådan noget lort... lag på lag... Nogle steder havde de slaglodet lapper på... Forfærdeligt at pille af...
Nå, vi skal jo videre...
Det sidste billede for i dag...
Er du sikker på at dig og Scharling ikke er i familie ??? :-)
Lækkert at se noget ordentligt "til bunds gående" arbejde... "Keep it coming"
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Så er der igen lidt billeder...
Og der skete da faktisk en del idag...
Først 3 billeder er af min donor bil, hvor jeg skulle bruge min workthrught fra...
Det tog 3 timer og en smadret finger...
Men inden det skal i, skal jeg videre med resten at bilen...
Lidt mere pladen skåret af, og tilpasning af panel, og bagskærm...
Og klokkeholm er ikke altid lige heldig med deres pladedele, lærte jeg idag...
Så det skal jeg nok til at lege lidt med imorgen...
Her er det billede hvor jeg mener med dårlig pladedel kvalitet...
Jeg ved ikke om man kan se det, men det stikker 1-1,5cm, for langt tllbage nederst på skærmen....
Det bliver så cool med walkthrough i en crewcab!!!
Nu er jeg også ved at blive bay-ejer
G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
Ja, det er sgu ikke noget man ser hver dag... He He...
Nå, er du også ved at komme på den rigtige side af busårgangene...?
Hvad er det du har fået fingerne i...?
2.0 (type 4 motor) bay på hvide plader fra CF. årgang 1979
G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
Okay... Det var lidt blæret... 9 sæder... eller hvad...?
Det kunne da blive en fed firmabil...
Skal vi ikke have nogle billeder...
Så blev bagskærmen rettet til...
Så gik jeg videre med bunden af bilen... 2 af donkraftfæsterne var for dårlige, og kunne ikke betale sig at lave, så endnu engang kørte jeg til
Så skulle der findes ud af om det tag jeg købte af Danborn passede i Crew cab'en...
Og det kunne det, og passer perfekt...
En lille billedeserie af projekt foldetag... Maskinaben ( kriller ) hjalp til...
Lige et par stykker mere...
ser jo godt ud det der , jeg kan godt forstå du ikke ku undvære det nu da du jo har prøvet det - hehe :P
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)