SP Rasmussen's Crew Cab projekt.
Nej det bliver sgu lidt blæret... For satan jeg glæder mig til at stå spille åndsvag gennem det tag, som vi har gjort så mange gange i samba'en...
Det var griner...
Ser sgu godt ud!! passer jo perfekt!!.......Nu er der mange der siger øv!
Det sku' jeg ha' købt!! :D
Jesper
-------------------------------------------
My drinking team has a racing problem.... 23201389
det blir en cool vogn søren
keep on the good work !
Ja, der vil nok nogen der bliver lidt trætte af det... Men det passer rigtig godt i rundningen...
Og det kører rigtig lækkert i skinerne, så det kan godt anbefales til andre...
:lol: :lol: 8O :idea:
Det er bare for iorden!!!!!!!
Fuck mand der er nogle, som kunne lære en par triks af dig .....Klaphat...
Puh ha jeg glæder mig til at der er gulv på gården, så skal der kigges på bus....Det ka' vi sataneme godt li''
Klaphat, er en blød hat = billig tag er et blød tag...!!!!
Mvh Cliff
If you can't fix it, chrome it..
tlf. 20480388
Nej nej nej KLAPHAT=CLIFF BAK
midtjysk testkører som drikker af urtepotter.
He He...
Cliff, du er fanme mere mærkelig end gennemsnittet... He he...
Nåårrhhh.....
Peter Plade, er du vågen ?
nu ved jeg jo at du er helt vild med bay-busser, så hold du hellere lav profil ellers bliver du sgu' bundet fast til min bus....nøgen og med en svejser i hånden, og en vinkelsliber bundet fast i "mini peter plade".........
pladesmede og dem som hedder Jesper er = over-klaphatte...
If you can't fix it, chrome it..
tlf. 20480388
[quote:d4e941ebbd="Floyd_Clymer"]Nåårrhhh.....
Peter Plade, er du vågen ?
nu ved jeg jo at du er helt vild med bay-busser, så hold du hellere lav profil ellers bliver du sgu' bundet fast til min bus....nøgen og med en svejser i hånden, og en vinkelsliber bundet fast i "mini peter plade".........
Jeg har lige købt foldetaget så sendt som i tirsdags... Han har vist haft det til salg længe...
Det stammer vist fra en renult twinco... Det sagde Danborn...
Jeg gav 1000kr. for det... Okay pris...
Så du må bare ud finde en twinco på parkerings pladsen du kan skrue det af...
He he
Har været hos smatlige ophuggere heromkring. Må lede noget mere. Så det var ikke noegt problem at montere det?
På mandag har min tysk-lærer en Renalut twingo cabrio ;)
[quote:90d93b0b23="Anonymous"]Har været hos smatlige ophuggere heromkring. Må lede noget mere. Så det var ikke noegt problem at montere det?
På mandag har min tysk-lærer en Renalut twingo cabrio ;)[/quote:90d93b0b23]
samtlige
-Mark
Hvad skal du bruge et foldetag til...? har du også en bus, der bare ikke kan undvære det.... Eller hvordan...?
[quote:2155e9de31="SP_Rasmussen"]Så skulle der findes ud af om det tag jeg købte af Danborn passede i Crew cab'en...
Og det kunne det, og passer perfekt...
En lille billedeserie af projekt foldetag... Maskinaben ( kriller ) hjalp til...
[img:2155e9de31]http://www.gearheads.dk/nuke/files/doka23.jpg[/img:2155e9de31]
[/quote:2155e9de31]
Nu når du har skåret den afstiver "bjælke" over (ved taget) og fjernet noget af den, er dokaen så stiv nok. du laver jo også hul mellem sæderne når du får walk thrue i
Jo... Det har jeg tænkt på... Selve foldetaget, har også en alustiver rundt om selve hullet... Men ud over det laver jeg nok en lille ramme rundt i taget... Fordi når man kommer til at står op igennem taget, ville man stå og læne sig på taget... Bare for at være sikker...
Og workthought'en skulle ikke være noget problem... Den afstivning der er lavet der, skulle opveje det man fjerner fra midten... Desuden er bussen lavet på en chassis ramme der er selvbærende, og skulle holde til at smide et tons på ladet... Så jeg er slet ikke bange at der er nogen steder, der bliver svage...
Men jeg venter dog men at skærer mere af bilen, før den er blevet sandblæst, og har fået svejst paneler, treværser og bagskærme på igen...
[quote:13e8bb55d7="Floyd_Clymer"]Nåårrhhh.....
Tænker bare......
Mvh Cliff[/quote:13e8bb55d7]
pas nu på hvad du siger, for der er mange over-klaphatte i silkeborg for tiden :wink: :wink:
JB
det ser sku godt ud SP.
en lign resto på dette site :
http://www.kustomcoachwerks.com/finished/cab/doublecab.htm
husk at kigge alle seks sider :P
et enkelt billede også med early bay farver her:
http://www.webwrench.com/airaccess/1970bus/pg20c.jpg
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Har I set denne bus? Det er da helt kanont arbejde de gør der.
http://www.kustomcoachwerks.com/finished/bus/bus.htm
Michael
Der blev lappet lidt småhuller i dag... jeg har ikke rigtig fået taget nogle ordentlige billede...
ja, lidt kant til kant svejsning... Og så skulle jeg lige have fjernet den skod skål til luftfilteret, så der kunne blive noget mere plads til min kommende motor...
Så er doka ved at blive sandblæst igen...
Så er doka'en landet ved ude på mit arbejde... Så nu skal der bare svejses alt det jeg kan med modstandssvejseren...
Det bliver lækkert...