Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

SP Rasmussen's Crew Cab projekt.

Tags:
No tags yet.

(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Si senior
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Haardberg Member
hva så Søren. købte du en hel front for lygternes skyld eller fik du sat nogle beslag på. Kan man egentlig nøjes med at købe det stykke under forruden da min hvist er ved at være træls der, eller skal man købe en hel front

Lennart
Nej... Jeg fik lavet det rust der var i lygtehusene, og flyttede beslagene over fra en anden front... ( Donor Doka'en )

Man kan desværre ikke købe rammen løs, det ville ellers være smart, da Baywindow busserne har et særiøst problem der...

Jeg borede ruderamme stykket af en anden bil indefra og flyttede over på min... Jeg er selv godt tilfreds
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Haardberg Member
Jeg var inde på CSP. de har faktisk det nederste af ruderammen. Til omkring kr. 550 plus fragt, Så det kan fåes :)

Lennart
(permalink) PBJ Member
Virkelig fed bil du er ved at få lavet SP. Min egen har desværre fået et par småbuler for nylig, fordi nogle tomhjerner gik hærgende gennem byen en torsdag aften :evil:

Hvornår er den på plader ?
Nå okay... Det med ruderammen var jeg sgu ikke klar over... Men så er spørgsmålet hvor god pasformen er...

Og Preben, hvis det går som det skal skulle den gerne være på plader sidst på sommeren... Men den kommer ikke ud og kører før den er helt færdig...

Ps. Vil du sælge Type4 motor'en..?
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) PBJ Member
Sælge motoren :o , jamen jeg har da næsten lige købt den og den har da godt nok ikke kørt endnu, men det var sådan set planen fra starten.

Tanken er at den skal i senest inden sommeferien, så har jeg også "tid" til at finde varmekasser, elblæsere og få det hele trimmet ind.

Indtil videre står den og hygger sig med masser af frisk olie på og bliver drejet en gang imellem, så alt er som det skal være. Jeg er selvfølgelig lidt spændt på hvordan det kommer til at virke og om det er driftsikkert nok til mig, så derfor beholder jeg også min 1600 til at starte med.

Og skulle jeg fortryde projektet, så husker jeg sikkert også hvor jeg købte den henne, for den skal bestemt ikke stå og rådne op.

Anyway, hvis der er noget jeg ikke ved eller du har et helt uimodståeligt tilbud kan du altid give lyd.

Du mangler måske noget fornuftigt at putte i dokaen inden du får gang i "vandmøllen" ?

Preben

66 11 03 88
Ja, nu vil jeg helst ikke røbe for meget, men det er ikke Crew Cab'en den skal bruge til i første omgang...

Det er også helt iorden at du ikke vil sælge motoren... Men det kunne jo være...

Jeg havde bare glemt hvor dyrt hk er...?
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
Det bliver sgu da fedt... Kald mig bare en blærerøv...!!! He He...
Skal bare have fundet et ordenligt matriale de skal sidde i... Det bliver nok lexan...

Nu mangler jeg bare det skide speedometer... Er der nogen der set nogle steder man kan købe dem hvor det er km, og ikke niles... Eller hørt om det kommer...?

Hva syntes i...?
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Bornholmer Member
HAr set et sted på nettet at man kan få autometer talskive til org vw speedometer - men bare for at være træls kan jeg jo ikke huske linket - men skulle ikke undre mig at jesper Danboooorn vidste det- eller så søg på goooooggle - de var ikke vildt dyre - men hva ved jeg - jeg kører jo ikke med sån noget techno skrammel :roll: :P :P
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Gustav_t Member
Du går bare ind og bestiller det direkte på autometer´s hjemmeside. De har et ret smart bestillingssystem (du har jo visa) og er mægtig rare (har mistænkt damen ved telefonen for at have store patter) det var dem der gav os de fine sedler til at sætte i bilerne til vores træf.

G.
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
Hvad med kevlar? altså ikke patterne men instrumentbrædtet

G.
1964 Type2 1969 callook
Hvem sagde patter...?

Nå, jeg må lige kigge lidt på Autometer's hjemmeside når jeg kommer på arbejde...

Men der kommer ikke nogen originale instrumenter med urskiver i... Det tror jeg ikke bliver godt..
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
Syntes kun jeg kan se at man kan købe i km i den lille størrelse... Og jeg vil have 5"... Pis...

http://hp.autometer.com/products/sport_comp/indash_tach_speedo/indash_tach_speedo.html
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Jens_Bukbjerg Member
[quote:9c29b069f4="SP_Rasmussen"]Syntes kun jeg kan se at man kan købe i km i den lille størrelse... Og jeg vil have 5"... Pis...

http://hp.autometer.com/products/sport_comp/indash_tach_speedo/indash_tach_speedo.html/quote:9c29b069f4

jeg har også mph i 5" den er fed men det er jo mph der er noget pis man skal side og regne om når man køre

jammen hr. betjent jeg kørte altså kun 80 =160 ups

er der nogen der ved om man kan sætte en anden skive i så det det bliver km/t??
eller kan lave en skive

JB
(permalink) Rasser Member
[quote:ac6d0d9940="Jens_Bukbjerg"][quote:ac6d0d9940="SP_Rasmussen"]Syntes kun jeg kan se at man kan købe i km i den lille størrelse... Og jeg vil have 5"... Pis...

http://hp.autometer.com/products/sport_comp/indash_tach_speedo/indash_tach_speedo.html/quote:ac6d0d9940

jeg har også mph i 5" den er fed men det er jo mph der er noget pis man skal side og regne om når man køre

jammen hr. betjent jeg kørte altså kun 80 =160 ups

er der nogen der ved om man kan sætte en anden skive i så det det bliver km/t??
eller kan lave en skive

JB[/quote:ac6d0d9940]

det er vel kun ca. 1½ gange så meget....... mph -> km/h
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Jeg kan jo nok godt lærer at leve med det, hvis bare har det i bag hovedet når man kører i byen... ( Det er nok der det er vigtigst )

Jeg køber sgu sådan et så...

80miles-128,7472km... He He... jeg havde lige en konverter...
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Jens_Bukbjerg Member
[quote:a92b8194bf="SP_Rasmussen"]Jeg kan jo nok godt lærer at leve med det, hvis bare har det i bag hovedet når man kører i byen... ( Det er nok der det er vigtigst )

Jeg køber sgu sådan et så...

80miles-128,7472km... He He... jeg havde lige en konverter...[/quote:a92b8194bf]

okyi jeg gir mig
men det koster stadig penge hvis man bliver stoppet

men vi må da finde ud af om vi ikke kan få en til at lave dem om til km
da det ville være beder end mph.

JB
(permalink) Mette Administrator
[quote:16cb58c14a="Rasser"]
det er vel kun ca. 1½ gange så meget....... mph -> km/h[/quote:16cb58c14a]

1,6 hvis det er US miles
~Mette
(permalink) Leonard Member
[quote:557eca793c="Jens_Bukbjerg"]er der nogen der ved om man kan sætte en anden skive i så det det bliver km/t??
eller kan lave en skive[/quote:557eca793c]
Hvis du kan skille uret og komme ind til skiven kan det da ikke være det store problem at sætte nogle nye tal på. Tallene kan du sikkert købe i byggemarkedet. (Du bor jo i byen med det bedst velassorterede byggemarked jeg har set i DK)
Hvad med bare at geare kablet om på vej op i uret - du kender en der er på Randers Tandhjulsfabrik ikke?

G.
1964 Type2 1969 callook
S
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com