Hej Kasper
Min bobbel er delvis samlet, men komplet renoveret. Dvs. bunden er renoveret og samlet, så den kan trille. Alle dele er lavet, så bunden er komplet, frisk og færdigsamlet med nye dele. Karosseriet er som sagt sat på bunden og renoveret, samt malet og lakeret af proff autolakerer. Der er kun brugt nye dele. Den er virkelig perfekt lavet og der er ikke sparet på noget som helst. Har haft VW pladesmede til at svejse, de steder der skulle laves. Ingen klatsvejsninger. Malingen har fået 2x klarlak for at bevare den flotte maling. Den har fået en ordentlig tur og lakken er perfekt!!!
Jeg har kun haft fagfolk til at arbejde med min bobbel. Er perfektionistisk hvad det angår. Det skal bare være i orden!!!
Dvs. der skal sættes døre på, skærme (er tilpasset før maling og lakering!) motorhjelm og hjelm foran. Dørene, skørmene og motorhjelm / hjelm foran er alle blevet malet og lakeret ligeså.
Du har en trillende renoveret bobbel, hvor du skal sætte himmel i, sæderne skal skrues på, gulvtæppe skal købes, dørene skal samles og kofangerne skal købes. Det er kun det sjove, som er tilbage af renoveringen......
Boblen står i en opvarmet hal, hvor den har stået en del måneder siden den kom fra autolakeren. Der er ikke den mindste ridse. Den står perfekt originalt renoveret.
Der medfølger alle dele til dørene, nye ruder, gummilister til ruderne + diverse gummilister. De originale sæder og dørbeklædninger fra 1956 i org. tilstand, uden huller og pletter. Org. 6v radio. Renoveret , malet og lakeret tank. Gearstangen, rattet og ratstammen er også malet og lakeret. Viskermotoren medfølger også. Tja, speedometer, sonnenblenden ligeså, håndtag til dørene og diverse småkravl hører også til.
Der er også enkelte andre dele jeg ikke lige kan huske. Jo, gummimåtterne fra dengang er også med + dele af gulvtæppet......
Der kan godt gå en del dage før jeg får lejlighed til at komme ud til hallen og tage billeder. Men, jeg er sikker på at det er en bil for dig.
Skriv hvis det har interesse:
Mvh
Kim Hedegaard
27141777
the___fast___and___the___furious@hotmail.com