VW 54 Oval til salg (14.000 dkk) 3
Var det noget med den ford?? Hvis det er skal du ikke bruge en krone og bare overdrage bilen i sammen "tarvelige" stand som du siger den er.. Jeg er såmænd ligeglad.. Vinteren står for døren og den skal nu nok blive bil igen.. Kom frisk..
Hvoffor kan folk dog ikke finde ud af at handle..?
-Jeg er den oprindelige ejer af bilen, og den oser af vw-hygge, alene det er alle pengene værd..
Umiddbart tænker jeg at det var lidt dumt af TRL at sælge den til en der ikke havde set bilen in person, men på den anden side tror jeg at jeg kender mindst 20 personer herinde der ville købe en dansk oval der ikke skulle synes UBESET for 14k - hvis de stod og manglede et projekt. -så man kan ikke bebrejde TRL noget..
Man får hvad man betaler for..og her er der masser af bil for pengene..
-------------------------------------------
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
Hvis du vil stadig vil sælge den så køber jeg den... :!:
ring til mig på mandag på 96225203
Spørg efter Matthias Danielsen
Hey..
Se Gubbidubbi ( kim... )
Ikke noget problem at komme af med den igen.. har allerede fået flere bud fra folk der vil købe den som den står ubeset.. nok ikke så skidt en handel endda :wink:
:roll: Hej med jer
Det er sgu da åndsvagt at købe en bil uden at have set den,det siger sgu da det hele.Har selv en 54er som jeg med glæde slap 17kilo for uden syn eller 1600motor så stop dog det klynkeri,det er sgu da en af de fedeste biler man kan få.Du burde være lykkelig men jeg kan godt se at det er en overraskelse at en ovaler til de penge ikke er i show tilstand.Velkommen hjem fra månen!
40854183
og når han så har fået solgt den kan jer der ikke fik den købt maile på denne her. klippet fra news.marked.privat.bil:
VW Type 1 , 1954, 33000 Km
Med lille bagrude. Skal renoveres (Rust/Undervogn er lavet!) Nye bremsedele mont. Nye dele medfølger (Skærme, ruder) Adskilt. Motor defekt. Sælges pga dårlig tid!!
Afslag ved hurtig handel!!
Kr. 18000.-
Jonas Zakarias Jeppesen
9760 Vrå
FJERNDETTEjonasjeppesen@yahoo.dk
skal lige præcisere at jeg hverken kender manden eller bilen. Husk at fjerne FJERNDETTE før i mailer til ham
Hold da helt op 3 sider med sure opstød fra køber og sælger. Samt alle dem som altid har en meget vigtig mening. Bilen er vel ikke for dyr men den skal sku da sælges ordentligt. Køber har jo ret til at få pengene retur hvis bilen ikke er i en forventelig stand i henhold til årgang. Så det hjælper ikke at skrive en seddel med købes som beset. De flest af os herinde må jo siges at sidde inde med mere end alm. viden om VW så ja undtagen PINDEN. Så sælg da jeres biler på en ærlig måde.
Til sidst vil jeg nok synes at man ser på bilen inden man køber.
Tør øjnene derude sælger man for billigt vræler i sælger man for dyrt vræler i også. Nyd livet og lad være med at handle biler hvis i ikke har råd.
KimK
nu synes jeg at der er blevet snakket nok om det her.....lige en sidste ting det er iorden hvis køber ville have penge tilbage men DU skal ikke sige det da du ikke ved hvad du snakker om og blander dig i...han har fået rigtig info ang. bilen men fjolset kunne finde på at spørge mig om de forkromet 5 spoke + tagbagaebær+spotlight fulgte med til prisen. in your dreams....
jeg kunne lige forstille mig at transport manden skulle have fået penge af manden ,som så kunne sige den vil jeg ikke ha og så stod jeg med en regning på 3000kr+ lidt mere da den skulle med tilbage igen det vil jeg eller andre ikke finde sig i tro jeg.... hvad er der nu i vejen med Pinden,hvad har han gjort nu :twisted: ..
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
[quote:5a5e82674f="hendrixxx"]3 år til syn betyder jo også: sidst synet for 5 år siden, og en bil kan fanme dø meget på 5 år[/quote:5a5e82674f]
Hendrixxx, en bil der er tilmeldt 8 års syn skal behandles/køres som en vetaranbil, d.v.s. at den ikke må bruges dagligt eller rettere til daglig transport, det er i meget grove træk hvad det betyder.....
Derfor kan en vetaranbil IKKE dø på 5 år.
Gamle biler spilder ikke olie;
DE PISSER TERRITORIER!
Her: Nordvestjylland
Næ nej...... og vi må heller ikke køre for stærkt ,så det gør vi selvfølgelig ikke. Al respekt men det er da en noget naiv holdning at alle holder sig til reglerne. Omtrent ligeså naivt er det at tro at alle biler der er nysynet er i orden..... DET ER DE IKKE altid og det er derfor købers pligt (overfor ham/hende selv) at se det nye "køb" efter...... har man ikke kompetence til opgaven endnu , må man alliere sig med en garvet rotte.
Der bliver stadig synet biler som nok burde have stået lidt længere tid på værksted og det er såmænd ikke så galt, MEDMINDRE de bliver solgt fem år og en masse hård kørsel senere, til en uerfaren hjemmemekaniker, som regner med at have fundet guldet (er ment generelt og ikke med henblik på dette indlæg).
De fleste af os som efterhånden er "gamle" i denne hobby ved selv hvornår det er tid til nye sliddele i bilen , også for at den er sikker transport både for os selv og vores medmennesker. Og det ved bilinspektørerne også at de fleste af os er klar over ..... derfor bliver der nok set lidt blidt på vores 8 års syn.
Herefter er det så op til OS , vil jeg mene, at tage opgaven alvorligt.
Sidst men ikke mindst, har også jeg indgående kendskab til bilen fra dette indlæg og mener bestemt ikke at nogen er blevet snydt m.h.t. pris VS stand.
"You live more in 5 minutes, going flat out, than most people do in a lifetime"
Citat: Burt Munro
ja er den solgt????
elelrs vil vi måske kigge på den.
vh jesper
Det er fandme sjåvt........ Og ja... Weiter !!!
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Man kan undre sig over hvad en voksen mand ude fra Herredet laver på fanta.dk....
HEHE Hørt Rune...
Jeg holder på at gubbièn laver et nyt tilsalg indlæg uden mudderkastning osv.. Der er jo åbenbart nok folk som vil se bilen..
Sææt igang
Hej Gubbidubbi.
Har du et nr. man kan ringe på, hvis bilen stadig er til salg??
Mvh. Per Lauridsen
[quote:da16db7e4d="vwanders"]Man kan undre sig over hvad en voksen mand ude fra Herredet laver på fanta.dk....[/quote:da16db7e4d] 8O
-hvem siger at han er voksen???????????
måske er han bare et barn - fanget i en gammel mands krop!!!!!!!! ligesom-så-mange-andre-er-blevet-det!
...sorry RunRun
mvh
Jørgen
58'er Roadster projekt (Danmarks suverænt længstvarende projekt)
1200 66/74'er "konebil"
Hallo webmaster, kan du ikke fjerne dette indlæg, det er åbenbart kun mudderkastning ......begge veje!!!!!
Og jeg ved at vogner ER solgt.....
Kan der ikke oprettes et mudderkastnings-forum?? HI HI :D 8O :D
Gamle biler spilder ikke olie;
DE PISSER TERRITORIER!
Her: Nordvestjylland
er du gal, det her er VWNettets mest underholdende indlæg i måneder..!
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
det har du jo desværre ret i Morten-go underholdning-- men det havde nu været bedre hvis det var et indlæg om en der havde fundet et gammelt lager på 10000 kvm
fyldt med NOS stumper og pre 60er biler i mint condition som solgte det hele i løsdele til spotpriser-- det er den slags vi mangler i dette forum.
MEN OK -wake up and get real-- det sker nok aldrig :(
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Hold kæft du kan da lukke meget lort ud Ib... Man skulle tro du sad hele dagen hjemme på nettet...
Get a life, buy a bay...
he he
er den solgt??? nu bor jeg på sjælland, og har ikke planer om at begår den samme fejl som du har (købt uden at se på bilen). kan du ikke maile billeder til mig på
almedin@ofir.dk, så kan jeg tage stilling til om det er noget for mig.
[quote:33b8b4aa9a="Sir."]
Og jeg ved at vogner ER solgt.....
Kan der ikke oprettes et mudderkastnings-forum?? HI HI :D 8O :D[/quote:33b8b4aa9a]
Den er vidst solgt....
/Anders
Birkerød
1974 VW 1303/1300 ccm
the_lawnmower(bummelum)hotmail.com