Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

ultracooool vw armbåndsur fra 196

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 21 years siden | | | |
[quote:5a3b77fea7="arif_aydemis"]- Er der nogen der kender dibbedut, evt. hans mobil nr., for det er for meget og al for amatøragtigt...... :evil: :evil: , info til alle der sidder på vwnettet.dk...., har brug for hjælp som sagt, når man ikke høre fra manden selvom man har betalt...., S
[quote:b4223dad9e="Anonymous"][quote:b4223dad9e="arif_aydemis"]- Er der nogen der kender dibbedut, evt. hans mobil nr., for det er for meget og al for amatøragtigt...... :evil: :evil: , info til alle der sidder på vwnettet.dk...., har brug for hjælp som sagt, når man ikke høre fra manden selvom man har betalt...., S
(permalink) Arif Member
mit mobilnr. staar under billedet, ring lige naar du faar tid, og jeg har sendt dig en email....
-------------------------------------------
"NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF A BUG"
(permalink) dibbedut Member
[quote:dc1e2e290b="arif_aydemis"]mit mobilnr. staar under billedet, ring lige naar du faar tid, og jeg har sendt dig en email....[/quote:dc1e2e290b]alles in ordnung :wink:
(permalink) Arif Member
- Fedt ur dibbedut...., den er meget underlig for når man vender uret på hovedet begynder den med at køre men i star-trek warpspeed sekundtid :D :D :D , får den lavet her efter hjul......, 1000 tak for uret mester
-------------------------------------------
"NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF A BUG"
[quote:3cab164462="arif_aydemis"]- Fedt ur dibbedut...., den er meget underlig for når man vender uret på hovedet begynder den med at køre men i star-trek warpspeed sekundtid :D :D :D , får den lavet her efter hjul......, 1000 tak for uret mester[/quote:3cab164462]Hej Arif
Det glæder mig at du er tilfreds med uret :D .Warpspeed er bare for dejligt.Godt nytår.
Hilsen jakob/dibbedut

Reply

You must log in to post.