Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

nuser´s buggy projekt

Tags:
No tags yet.

(permalink) donbug Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hej Nuser
Hvor har du fået de skørter fra og hvad er evt. pris er lidt nysgerrig ellers fed buggy er selv igang med et projekt
Hilsen Claus
(permalink) nuser Member
Hej donbug, skørter var også med fra Sverige så jeg ved ikke hvilke model det er, jeg har dog set andre der kører med samme model, men det kan jo godt være en "svensker", der er importeret en del buggyer inden for de sidste par år, så desværre kan jeg ikke hjælpe med oplysninger i den retning, er du medlem af VW-Club Fyn så mød op til vores klubdag, så kan du se den "live" :D :D :D :D :D :D :D :D
(permalink) Anonym Member
skørterne er fra manx buggyen

hammer_epr
(permalink) arne_dolleris Member
[quote:c9cb0e3a79="nuser"]Hej donbug, skørter var også med fra Sverige så jeg ved ikke hvilke model det er, jeg har dog set andre der kører med samme model, men det kan jo godt være en "svensker", der er importeret en del buggyer inden for de sidste par år, så desværre kan jeg ikke hjælpe med oplysninger i den retning, er du medlem af VW-Club Fyn så mød op til vores klubdag, så kan du se den "live" :D :D :D :D :D :D :D :D[/quote:c9cb0e3a79]

Hej nuser

glæder mig til at se din buggy til club dag i VW club Fyn den 4. juli - med start i
(permalink) donbug Member
[quote:ec5d05cde4="nuser"] er du medlem af VW-Club Fyn så mød op til vores klubdag, så kan du se den "live" :D :D :D :D :D :D :D :D[/quote:ec5d05cde4]

Jeg har allerede afsat dagen til det så vi ses.
min buggy er jo desværre ikke klar endnu.....øv
(permalink) nuser Member
YES, så blev den synet, godt nok betinget, havde glemt at låse styrthusbolte, der manglede også en springler, og nogle bolt i samling af karosse, betinget men skal ikke stille om, så nu er det bare ned til T&S, aflevere 13.260,-kr, og så vente på at få den vuderet, men det er sq ligesom en eksame når man har skruet så længe, så jeg har det fint med en betinget, ses derude, uden "prøveplader" :D :D :D :D :D :D :D
(permalink) arne_dolleris Member
Hejsa

Det var jo bare dejligt at du nu har fået den synet, med nogen ganske få anmærkninger, det er da til at leve med, og småting at gøre.

Så flot nok og TILLYKKE med det

kan du have en god ferie - vi ses

mvh

Arne
(permalink) Henrik W Member
Det er super Torben,så er det væreste da overstået,så må vi håbe at T&S er til at snakke med.Ses
-------------------------------------------
Henrik Westphal Mobil nr 20676928
Vw club Fyn
(permalink) nuser Member
Foreløbig afgift betalt, så der er dømt vudering i Svendborg d. 11 aug. kl. 11.15, så må vi se om det er fornuftige vuderingsfolk der er i Svendborg, vil IKKE have plader på før jeg har vuderingen fra T&S. Så det er en drøj vente tid, solen skinner - buggy vejr - og så bare vente :( , men vente gør jeg :D
(permalink) nuser Member
Så kom vudering, 13.176,00 kr. og jeg havde betalt 13.260,00 så 84 kr retur, jeg er dog ikke tilfreds mener ikke at det er rimeligt med så høj en vudering, når der er andre der er vuderet lavere, så sender en klage en af dagene, jeg vil bare ikke acceptere at myndighederne tilsyneladende skruer afgift priserne op :evil: klage er jo nødvendigt når de bliver ved :evil:
(permalink) nuser Member
Lidt nyt: klage over vurdering er sendt, der er d.d. kommet brev at de(T&S) har modtaget min klage, citat: deres klage vil blive behandlet i løbet af 1-2 mdr., (hold da helt kæft hvor har de god tid) så nu venter jeg igen. 8O 8O 8O 8O 8O , T&S har f......god tid 8O 8O
hej Nuser
tillykke med synet
jeg ved ikke hvilket stand din buggy var i da den blev vurderet, men jo mere du har sat den i stand inde du gøre til vurdering jo mere skal du betale i afgift. det er rigtigt nok at jeg slap en del billigere end du gjore men buggyen så også derud efter

ps. håber at du får den ned i afgift.
hilsen hammer
(permalink) SVINGEL Member
Hej Nuser

Min er vuderet til ca 10000kr og den ligner noget der er løgn. Se evt under SVINGELS buggy her på siden.

Mvh Bjørn
Bjørnen
b.svingel@gmail.com
Frederiksværk 21796352
(permalink) nuser Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Der er jo gået lidt tid siden jeg skrev sidst, vurdering blev 13.176,- i afgift
T&S fast holdt fordi: ingen buggyer sælges under 40.000,-, så en afgift pligtig værdi på 10.000,- ( giver en afgift på 13.176,- på fyn) er rimelig, næste skridt er en retssag mod systemet - jeg har betalt og sat plader på, men nu starter "smukseringen" så der vil løbende komme flere billeder.
(permalink) reneklat Member
flot det må jeg sige. :D . syntes bare lige du skulle have lidt ros.
Tømrer&snedker
Rene Klattrup
20877359
[quote:f2d581a86e="SVINGEL"]Hej Nuser

Min er vuderet til ca 10000kr og den ligner noget der er løgn. Se evt under SVINGELS buggy her på siden.

Mvh Bjørn[/quote:f2d581a86e]
(permalink) nuser Member
Så blev det forår, pladerne kommer på i dag, jeg har fået lavet nye bundskinner der er pulverlakeret, der ligger masser af stumper på lager, så der sker lidt i år, ses derude. :D :D :D :D
(permalink) nuser Member
så er de "grimme" baglygter skiftet, mener selv det er pyntet
(permalink) dinedk Member
Hej nuser, har du centercaps til de fælge ellers ved du hvor man kan få nogle henne?

Andreas
(permalink) nuser Member
Hej dinedk
nej jeg kører uden centercaps, jeg ved faktisk ikke hvor de kan købet, har da overvejet at anskaffe mig nogle, men de står ikke øverst på ønskelisten, men hvis der er nogle der ved hvor de kan købes må vedkommende da gerne give besked.
(permalink) dinedk Member
Jeg mener, at bent har nogle.

http://www.kitogbuggyservice.dk/

men jeg regner med at tage ud til ham tirsdag, så kan jeg fortælle om han har noget der passer til:-D

Andreas
(permalink) nuser Member
bare 10-4

Reply

You must log in to post.