Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Er denne bobbel for dyr ????

Tags:
No tags yet.

(permalink) vwchris Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Jeg er blevet tilbudt en 1300 fra 67, 100% orignal, starter første gang, er pæn i kabinen, har benzinfyr, har kun overfladisk rust på karosset, er lidt rusten i donkraftlisten ( begge sider ), varmekasser er iorden, alt i alt en kanon fin bil.
Den er p.t. på svenske nr.

Prisen jeg skal give, uden afgift er 4000 kr. Jeg syntes at det lyder som et røverkøb, men vil gerne lige have nogle meninger med inden jeg slår til.
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 21 years siden | | | |
hvis rammehovedet er fint (husk kigge på fronten af rammehovedet, der hvor forbroen monteres....et rigtig snydersted), dækbrønden, varmekanaler, bagspidser, nederst i inderskærmene bagpå (ved siden af dækslet) og ikke mindst inderskærmene foran. Hvis din plan er at købe en dansk bund er det jo lige meget med rammehovedet :D :D :D men ellers lyder det vel som en fair deal.... skal den så have nye bremser, hovedcylinder, trombler, forbro, slanger/rør osv osv, for så kan det jo godt blve lidt dyrt
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) kew Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Check også om bunden er svejst sammen med karosse, mange svenske biler er det !!!
-------------------------------------------
Mail lhs AT kews . dk Mobil 40 790 356
The Low Headroom Shop check Facebook
(permalink) Rasser Member
Skrev for 21 years siden | | | |
[quote:7c53f736ef="kew"]Check også om bunden er svejst sammen med karosse, mange svenske biler er det !!![/quote:7c53f736ef]


JA tak.... det kan jeg i hvert fald skrive under på.....

Men det kan altså lade sig gøre at få det synet i DK, selv om dette er gjort !

Men det er absolut at foretrække at det ikke er gjort. Men skal man alligevel til at skille den helt ad, så er det ikke noget en lille tur med vinkelsliberen ikke kan klare.

Hvis bunden er svejset sammen med karossen, pga. de engang har "lavet" varmekanaler, så kan det være svært at undersøge bilens stand i disse områder... men du kan evt. løfte tæppet inde i kabinen og undersøge bunde af kanalerne herfra... de kan tit afsløre hvor slemt det står til.

Hvis du kan komme til det, så tjek også skærmbefæstigelserne (både på skærme og karosse), i denne samling kan der samle sig meget skjult rust... hvis lakken er begyndt at boble her, så er det et sikkert tegn på at der gemmer sig noget inde bagved !

Ved ikke om det er nævnt... men hjørnerne i begge sider lige foran torsionsdækslet ved torsionsakslerne - de er også meget udsat.

og bunden af dørene...
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Mbechmann Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Ok jeg bliver lige nødsaget til at svare her.

Jeg fik lidt galt i halsen da jeg læste overskrifterne på forsiden.

-------------------------------------------
Michael
(permalink) vwchris Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Hej.

Tak for jeres gode råd, det var en stor hjælp. Jeg har købt bilen, da den ikke havde de faldgrupper som i beskrev, så jeg tror at det bund og grund er en god handel.

Hilsen vwchris.
(permalink) Anonym Member
Skrev for 21 years siden | | | |
tillykke :D

Reply

You must log in to post.