Det er almindelig kendt at tagrenderne forsvinder på de gamle bobler og de er sku også vær på min.
Og jeg har besluttet at det skal der gøres noget ved.
Er der nogle der ligger inde med et tag som er i orden?
Meget gerne på Fyn.
husk at køre med zinktagrender næste gang - så holder de længerer :mrgreen: :P
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Du har da plastik uden hos dig? Holder de ikke bedre?
Meget morsomt.
Der må der være nogen der har en reservedels bil holdende de ikke skal bruge taget fra?
Eller kender nogen, kom nu!
det var sån set seriøst ment i overført betydning - at tagrenderne enten skal metaliseres eller ha anden form for grundbehandling der holder bedre end spartel og alm autogrunder- selvom det måske kom til at lyde lidt akavet - hehe :?
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Jo ok, men jeg tror desværre at de her tagrender er kommet til det stadig hvor de bare burde blive skåret af og smidt væk for der er ikke meget at bygge videre på er jeg bange for :!:
er det så ikke nemmere bare at skære tagrenderne "ned" og så svejse samlingen sammen igen.
Umiddelbart mener jeg da at det er nemmere end at svejse nyt tag på den. Men kan man ????
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Hvad så med at svejse et tag på med stålskydetag i når du er igang?
Så i weekenden at Poul & Kurt Sejer havde et liggende.
G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
[quote:4f90791f0e="Gustav_t"]Hvad så med at svejse et tag på med stålskydetag i når du er igang?
Så i weekenden at Poul & Kurt Sejer havde et liggende.
G.[/quote:4f90791f0e]
Det kunne da godt være hvis prisen er ok?
Hvordan får man fat i ham?