Jeg er nu gået ½-kold i samlingen af maskinen. Desuden er bilen næsten skudt af :cry:
Blokken er lige blevet flugtboret og krumtappen er nyslebet.
Sidst den var på ruller leverede den 106 hk. Hiver dytten op på 165 Km/t ved 5800 rpm. [b:562b2a28bb]DET [/b:562b2a28bb]kan høres! 8O
Data:
1679 ccm. 041 topstykker (U. revner). Stramme ventilfjedre. Kromoly stødstænger. Porsche ventiljusterskruer. Alu stødstangsrør (org. VW). 284 knast. Stor NY oliepumpe. Krumtap med modvægte afbalanceret med lettet 200mm svinghjul. 30 hk blæserhus. Generator. 2 stk. Weber 40 IDF med tragte og vaskbare K&N filtre. Hide-away-exhaust. Extern køler (med termostat). Senest monteret med [b:562b2a28bb]elektronisk[/b:562b2a28bb] strømfordeler fra T2, men 009'er haves. Krumtaphusventilation. No crome! No heat!
N
Blokken er lige blevet flugtboret og krumtappen er nyslebet.
Sidst den var på ruller leverede den 106 hk. Hiver dytten op på 165 Km/t ved 5800 rpm. [b:562b2a28bb]DET [/b:562b2a28bb]kan høres! 8O
Data:
1679 ccm. 041 topstykker (U. revner). Stramme ventilfjedre. Kromoly stødstænger. Porsche ventiljusterskruer. Alu stødstangsrør (org. VW). 284 knast. Stor NY oliepumpe. Krumtap med modvægte afbalanceret med lettet 200mm svinghjul. 30 hk blæserhus. Generator. 2 stk. Weber 40 IDF med tragte og vaskbare K&N filtre. Hide-away-exhaust. Extern køler (med termostat). Senest monteret med [b:562b2a28bb]elektronisk[/b:562b2a28bb] strømfordeler fra T2, men 009'er haves. Krumtaphusventilation. No crome! No heat!
N