Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  VW type 4 2,0 ( CU) motor

Tags:
No tags yet.

(permalink) targa Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[font=Times New Roman:2ab5be6246] [/font:2ab5be6246][color=blue:2ab5be6246] [/color:2ab5be6246][color=green:2ab5be6246] [/color:2ab5be6246]Type 4 2,0 (CU) motor komplet med gearkasse sælges :D [color=black:2ab5be6246] [/color:2ab5be6246]
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Er den fra en bay...? Hvis det er, er jeg køber til gearkassen...

Søren 23807080
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Biffo Member
Skrev for 20 years siden | | | |
... og jeg er interesseret i motoren. Har du en priside ?

mvh
Biffo
(permalink) Farmer Member
Skrev for 20 years siden | | | |
CU er 99% sikker fra en 79-83 T2ér
T.
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Sad der ingen Cu'er i bay'en..? Hvad hedder den 2.0 så man kunne få bay'en med i midt 70'erne...?

Eller skal 79 betyde at de kun sad i de allersidste nodeller...
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Farmer Member
Skrev for 20 years siden | | | |
CJ. > mekaniske løftere.
Så var der "overgangsmodellen" Den mener jeg normalt hed CV. > Hydr. løftere, square port udst. men korte varmekasser.
T.
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Nå for helvede...

Så lærte jeg noet mere idag...

Jamen, hvordan er det så med de gearkasser på de første luftkølede T3'er... Er de højere gearet end en standard bay gearkasse...? Jeg vil have doka'en gearet op... Og leder derfor efter en gearkasse med en højere gearing der samtidig kan holde til nogle hk'er...
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Farmer Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hmm. Gearkasser er altså ikke min stærke side, men det du skal gøre erat finde en 2,0 box fra en Bay, eller en MEGET tidlig T3. noget med før 04/80. Få den renoveret og brug så den. Det er den højeste std gearing du kan få såvidt vides. Den går ca. 30 km/t pr. 1000 omdr. med std hjul.
Mere end det må du enten ombygge den eller osse kopiere abens Pååårsje opsætning.
De kan få´s i USA med andre udvekslinger, og forstærkede. Så kan de tåle siiiindssyyg mange stryg. Men så tror faktisk det er billigere at "låne" en fra storebror.
Det er osse det Prøjserne gør når de skal have mere gearing.
T.
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Biffo Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hva´ så ? Er delene til salg, eller er det hele gået på i gearkassediskussion ?

Jeg er interesseret, men hvor ligger vi prismæssigt ? :D

mvh
Biffo
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Ja, hva så smarte... Jeg kan fortælle at motor'en er solgt... Handler om gearkassen...
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Biffo Member
Skrev for 20 years siden | | | |
OK - undskyld jeg trængte mig på ..

Reply

You must log in to post.