[font=Times New Roman:2ab5be6246] [/font:2ab5be6246][color=blue:2ab5be6246] [/color:2ab5be6246][color=green:2ab5be6246] [/color:2ab5be6246]Type 4 2,0 (CU) motor komplet med gearkasse sælges :D [color=black:2ab5be6246] [/color:2ab5be6246]
Er den fra en bay...? Hvis det er, er jeg køber til gearkassen...
Søren 23807080
... og jeg er interesseret i motoren. Har du en priside ?
mvh
Biffo
CU er 99% sikker fra en 79-83 T2ér
T.
Sad der ingen Cu'er i bay'en..? Hvad hedder den 2.0 så man kunne få bay'en med i midt 70'erne...?
Eller skal 79 betyde at de kun sad i de allersidste nodeller...
CJ. > mekaniske løftere.
Så var der "overgangsmodellen" Den mener jeg normalt hed CV. > Hydr. løftere, square port udst. men korte varmekasser.
T.
Nå for helvede...
Så lærte jeg noet mere idag...
Jamen, hvordan er det så med de gearkasser på de første luftkølede T3'er... Er de højere gearet end en standard bay gearkasse...? Jeg vil have doka'en gearet op... Og leder derfor efter en gearkasse med en højere gearing der samtidig kan holde til nogle hk'er...
Hmm. Gearkasser er altså ikke min stærke side, men det du skal gøre erat finde en 2,0 box fra en Bay, eller en MEGET tidlig T3. noget med før 04/80. Få den renoveret og brug så den. Det er den højeste std gearing du kan få såvidt vides. Den går ca. 30 km/t pr. 1000 omdr. med std hjul.
Mere end det må du enten ombygge den eller osse kopiere abens Pååårsje opsætning.
De kan få´s i USA med andre udvekslinger, og forstærkede. Så kan de tåle siiiindssyyg mange stryg. Men så tror faktisk det er billigere at "låne" en fra storebror.
Det er osse det Prøjserne gør når de skal have mere gearing.
T.
Hva´ så ? Er delene til salg, eller er det hele gået på i gearkassediskussion ?
Jeg er interesseret, men hvor ligger vi prismæssigt ? :D
mvh
Biffo
Ja, hva så smarte... Jeg kan fortælle at motor'en er solgt... Handler om gearkassen...
OK - undskyld jeg trængte mig på ..