Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hvordan er det nu lige??

Tags:
No tags yet.

(permalink) Aabenhus_Arb Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Jeg læste engang om hvordan man fjerner tectyl fra undervognen, men kan ikke finde tråden igen (har prøvet at søge)... Er der en eller flere der lige kan give et par fif?? Så jeg kan komme igang der hjemme!!

Hilsen Aabenhus
(permalink) vwmorten VW-Guru
Skrev for 20 years siden | | | |
Gustav_t skrev:
[quote:108491d963]- terpentin og petroleum og så en hedvandsrenser på 90° så flyver det af - og jeg mener flyver - du skal ikke have din nypolerede type3 stående 5 meter væk [/quote:108491d963]
-------------------------------------------
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
(permalink) Nimbus46 Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Mener at de firmaer, der lever af at undervognsbehandle folks biler, plejer at damprense bilerne inden de lægger en ny behandling på. Jeg ved ikke hvor meget gammel undervognsbehandling damprensningen fjerner, men man kunne jo prøve at spørge dem. Så slap man da for at blive svinet til selv :wink:
(permalink) Farmer Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Damprensningen fjerner ikke den gamle behandling, kun det der sidder løst i forvejen.
T.
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Eriksen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
En god ide er at damprense det tactyl lag der er der i forvejen.
Så får du fjernet alt det der er tørt.
Der er imgem grund til at fjerne det der stadig er effektivt.
Derefter sprøjter du lidt syrefri olie på den gamle, men stadig brugbare tectyl. Dette gør den blød, således at den nye tectyl kan binde på den gamle.
Nu kan du sprøjte den nye tectyl på.
Do kan evt. fortynde den med lidt bensin, når du sprøjter på steder, der er svære at komme til.

God fornøjelse

Eriksen
(permalink) Aabenhus_Arb Member
Skrev for 20 years siden | | | |
okay tak for hjælpen, jeg må jo bare prøve mig frem og se om jeg kan finde en løsning på det!!

Reply

You must log in to post.