Min baybus nærmest voldrikker benzinen i disse kolde tider.
Den starter og kører fint, men tænding og kaburator har sikkert brug for lidt justering m.v. Jeg er newbie med hensyn til vw og ikke den store mekaniker, men patentlig og lærernem og vil gerne lave så meget som muligt selv.
Så derfor vil jeg hører om der er nogle af jer andre der kommer fra Odense og omegn der har lyst til at få besøg af en baybus og komme med lidt teknisk rådgivning. ???
Fif og råd om tændning og kaburatorjustering modtages også gerne her i tråden.
Da motoren skal skiftes til en type 4 til foråret ( har købt ) skal der ikke bruges alverden af tid og penge på min 1600, men derfor kan jeg jo ligesågodt lære lidt mens jeg venter :)
Preben
P.s. jeg har selv drejet lidt på tændningen, justeret tomgang og svejst en revne i udstødningen og den går også en del bedre efter det, men drikker for meget synes jeg DVS. ca 6 km/l og 8-9 km/l på længere ture.
Den starter og kører fint, men tænding og kaburator har sikkert brug for lidt justering m.v. Jeg er newbie med hensyn til vw og ikke den store mekaniker, men patentlig og lærernem og vil gerne lave så meget som muligt selv.
Så derfor vil jeg hører om der er nogle af jer andre der kommer fra Odense og omegn der har lyst til at få besøg af en baybus og komme med lidt teknisk rådgivning. ???
Fif og råd om tændning og kaburatorjustering modtages også gerne her i tråden.
Da motoren skal skiftes til en type 4 til foråret ( har købt ) skal der ikke bruges alverden af tid og penge på min 1600, men derfor kan jeg jo ligesågodt lære lidt mens jeg venter :)
Preben
P.s. jeg har selv drejet lidt på tændningen, justeret tomgang og svejst en revne i udstødningen og den går også en del bedre efter det, men drikker for meget synes jeg DVS. ca 6 km/l og 8-9 km/l på længere ture.