Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  1600 ccm

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Ville det være en ide at montere dobbeletportede toppe med manifold og en 31-4 pict på min enkelt portede 1600 ccm.
Har hørt en fugl synge om at en 31-4 pict er svær at indstille. Skal jeg så bruge min (Standard)30 pict-1 i stedet?
Hva vil virke bedst? Havde forestillet mig en skarpere knast og højere kompression i fremtiden, vill denne opsætning så være ideel?
(permalink) Anonym Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Som standard motor ville jeg helt klart beholde den enkeltportet.. En enkeltportet motor snurrer bare så herligt. Den kan få en dejlig lav tomgang og har et godt moment. Du kan om du vil skifte karbs til ICT, T3 eller Kadrons.. Hør evt. Farmer han har vist styr på de forbandede T3 karbs og kan få dem til at virke efter hensigten.

Hvis du vil opgradere den med knast osv. Så får du mest ud af et par letportede dob. portede toppe og et par kadron karbs eller lign.

Men som sagt hør Farmer eller en af de andre "oldies" NO OFFENSE guys.. Men der findes vel Newbies og Oldies.. :lol:

Reply

You must log in to post.