Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Alm. Glemplader.... eller T3 kø

Tags:
No tags yet.

(permalink) Rasser Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Jeg står og skal samle det sidste af motoren her i weekenden.... men nu er jeg i tvivl!

Jeg har både de alm. glemplader og så har jeg sådan et sæt T3 plader (er det ikke det de hedder - i ved modellen der går helt op omkring cylindrene og har 2stk 4-kantede huller luften bliver sluset ud igennem)

Hvilke af disse luftledeplader er bedst ???

Det skal på en peppet 1914.
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Der er vist flere tests der har vist at de type3 plader ikke hjælper. De kan heller ikke være for køleblikket på en type1 motor uden lidt trylleri.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Rasser Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Fint nok..... så holder jeg mig til de alm. glemplader.

Tak for den hurtige hjælp
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia

Reply

You must log in to post.