Til mit 1914 projekt er jeg pludselig kommet i tvivl om det er nødvendigt at anvende de ventiljuster skruer der har et vippehoved (hedder de swivel feet ?)... eller om det er nok med de org. std. ventiljusterskruer ?
motoren er en med en w120 knast og std. 1,1:1 vippearme.
Er der nogle der kan svare mig på dette ???
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Jep.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Godt svar Frank :lol: eller...
BB.
huha... Frank dine svar kan indimellem snyde (læs: ironi og sarkasme kan være svær at "læse").
Såååå skal jeg tolke dit svar som om du absolut mener jeg skal bruge swivel feet skruer.... eller - skal det bare tolkes som om du mener der er nok er nogen der kan svare mig på det ???
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
[quote:01811e5129]Såååå skal jeg tolke dit svar som om du absolut mener jeg skal bruge swivel feet skruer.... eller - skal det bare tolkes som om du mener der er nok er nogen der kan svare mig på det ???[/quote:01811e5129]
Jep.. 8)
Sarkasme er djævlens grimme tvilling..
Ja jeg tænkte nok der var nogen der ville tro jeg var sarkastisk. Men jeg har sat mig for at lade være efter jeg trådte KB over tærene.
Ja Rasser, du skal bruge "swivel feets" når du øger slaglængden (løftehøjden) på ventilen. Ellers holder styrene ikke. Det gør de nu ikke alligevel, men jeg tøt slet ikke tænke på hvis man ikke gjorde noget.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
[quote:00fd42e350="Frank_Andersen"]Ja jeg tænkte nok der var nogen der ville tro jeg var sarkastisk. Men jeg har sat mig for at lade være efter jeg trådte KB over tærene.
Ja Rasser, du skal bruge "swivel feets" når du øger slaglængden (løftehøjden) på ventilen. Ellers holder styrene ikke. Det gør de nu ikke alligevel, men jeg tøt slet ikke tænke på hvis man ikke gjorde noget.[/quote:00fd42e350]
Lækkert... tak for hjælpen og du har nok ret: styrene holder nok ikke længe..... men så har det vel heller ikke været sjovt nok hvis de gjorde :-)
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia