Hej Buggywoogie
Det ser sku godt ud. Lige et ? hvor har du købt det luftfilter og hvad kostede det?
Mvh Bjørn
[quote:66f0dbbb3d="SVINGEL"]Hej Buggywoogie
Det ser sku godt ud. Lige et ? hvor har du købt det luftfilter og hvad kostede det?
Mvh Bjørn[/quote:66f0dbbb3d]
Takker... Luftfilteret er købt hos bugservice mener det koster ca. 180 kr. passer perfekt og med studs til krumtapsudluftningsslangen.
Mvh Martin
Jeg takker, så ender det nok med at blive sådan et der bliver købt :D
Mvh Bjørn
[quote:0f89c4e9cf="tagsænket"]kan du S
Så er jeg kommet i gang med ledningsnettet og der er nok at tage fat på, der er en del ledninger som er overflødige og kan tyndes ned og lavs smartere og så er der en hulens masse kabelsko der skal skiftes... Men så er det jo ide mindste en god ting at man kan pille fronten af så det er til at have med og gøre...
[color=orange:c78a2beb98]dejligt med billeder...... det må man sku sige ...
... og så går du jo til den ... det er sku ENDNU DEJLIGERE at se :-)
.... se at få TRUKKET ham vw-aksel i skatkammer-garnet ... og kom ned og se til min TR
Tja det er sq godt nok længe siden at jeg har fået opdateret min projekt side :oops: men nu kommer der lidt...
Jo der er sket en del her i løbet af sommeren. Jeg fik lov at få buggy'en ud på arbejdet og så gik det pludselig hurtigt, når man nu havde alt sit værktøj og lift til rådighed. Men jeg opdagede så også nogle flere fejl da man fik den op i højden, bla. var der et par rust huller i bunden af ramme hovedet, plus at der var flere huller i forbroen hvilket havde resulteret i at de nederste "rør" var flækket 8O ... Så ny forbro blev bestilt og der blev svejst nogle lapper i rammehovdet.
Men da forbroen så skulle skiftes viste det sig hurtigt at den ikke sådan lige ville skiftes. Det var som sådan nemt nok at skille ad men da jeg fik den gamle forbro af og skulle have bærearmene af var der krise.. derfra sad alt fast og min store mukkert blev pludselig min meget gode ven, men jeg fik skåret broen op og fik flækket det er holder fjederlagene og der efter gik det den rigtige vej igen... Men det viste sig så senere da det hele var samlet at bærearmene gik så stramt i den nye forbro så at den overhovdet ikke kunne affjeder :cry: , så at skille ad igen og så slibe bærearmene med fint sandpapir til det passede og så var det bare i orden :wink:
[quote:6a374e6811="buggywoogie"] Men jeg opdagede så også nogle flere fejl da man fik den op i højden, bla. var der et par rust huller i bunden af ramme hovedet :wink:[/quote:6a374e6811]
Hvis det er rigtigt; så må man da ikke reppe/svejse i rammehovedet andet end at skifte bunden på det? Eller er jeg helt forkert på den...?
Resultatet er ikke til at tage fejl af..
Men så skulle den jo synes og det gik bare fint.. var ellers lidt rolig til at starte med for lige da synsmanden fik den ind var det første han gjorde at begynde at slå op i nogle gamle mapper for at finde div. krav mm. men da han havde ledt i flere minuter kom en anden medarbejder over og sagde "glem det, hvis den er jo fra før 70 så er der ikke en skid der gælder".. og ellers var der ikke noget at komme efter.. Han kiggede godt nok noget på de stålsvampe jeg havde proppet i raket udstødningerne, men han grinte lidt og sagde at hvis jeg bare lovede først at pille dem ud når jeg var kommet et godt stykke ud af byen var det fint :roll: .. Der efter blev der lagt dipositum til told og skat og nummerpladerne kom på. Her efter har den været til endelig vudering som tog 10 sek. han tog 2 billeder og sage forøvrigt at afgiften på buggy'er mere eller mindre var fast pris. men den blev på 12900 kr. så det er jeg godt tilfreds med..
sådan så den ud til syn og vudering..
Ellers har den så bare kørt lidt i den sommer varme der nu var og senere skal den så laves fin og min 2164 ccm motor skal i :wink:
[quote:2ca6eea396="Volle"][quote:2ca6eea396="buggywoogie"] Men jeg opdagede så også nogle flere fejl da man fik den op i højden, bla. var der et par rust huller i bunden af ramme hovedet :wink:[/quote:2ca6eea396]
Hvis det er rigtigt; så må man da ikke reppe/svejse i rammehovedet andet end at skifte bunden på det? Eller er jeg helt forkert på den...?[/quote:2ca6eea396]
Jo det har jeg også hørt og synsmanden spurgte enda om jeg havde lavdet rust på den og hvor, men sagde intet til at jeg havde lavdet rammehovdet.. men jeg vil også sige det blev ikke bare en lappe løsning det er lavet som det var, med rigtig tyggelse plade og i flere lag de steder hvor der var det..
Det er nu heller ikke fordi jeg er spion fra Statens Bilinspektion., skulle bare lige vide om der var noget jeg var gået glip af! :wink: