Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  motor råd

Tags:
No tags yet.

(permalink) j454 Member
Skrev for 20 years siden | | | |
hvad størelse cylinder skal man vælge til en daglig bil

er der ikke noget ned at nogle at størelse har nemt ved at blive varme
-------------------------------------------
http://vwbornholm.dk/default.asp?active_page_id=1 jon 25212572
(permalink) Farmer Member
Skrev for 20 years siden | | | |
85,5,
88 mm tykvægget
90,5 mm .
Det er de bedste.
94 mm er lidt dårligere pga. tendens til blowby. Og så er der mange småting der skal laves for at det holder, så den str. er ikke anbefalelsesværdig til en rookie.
ellers kan du jo osse vælge længere slaglængde.
jeg har nogle krumtappe til at ligge som måske kunne være interessante for dig.
Drop me a line if you want.
T.
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) skovbamsen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
blowby ????? hvad er det'??
(permalink) Farmer Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Blowby = underkompression for cylinderne har en tendens til at blive lidt ovale.
T.
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com

Reply

You must log in to post.