Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

JB`s Buggy

Tags:
No tags yet.

(permalink) SeN Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Ja den ser lækker ud,er det en deutz eller john deere :P .nej den er sku fed nok, lille - ting, ville det ik være federe med en alu bøjle ?..
-------------------------------------------
Tlf : 27309510
(permalink) JBI Member
[quote:da91121756="sen"]ville det ik være federe med en alu bøjle ?..[/quote:da91121756]
som front "[color=yellow:da91121756]vægt[/color:da91121756]"...?
(permalink) kummefryser Member
ja ja hustler når jens får dyret synet er du sikkert gift i KBH. :roll:

hustler held og lykke med dine af sluttende eksamener :idea:
(permalink) Jens_Bukbjerg Member
hustler

det kan den sku også nu
skulle du ikke skifte lejer???
så kom igang

sen..... det er så din mening
nu ved jeg ikke hvad du lave men jeg er sku ikke så god til at
svejse i alu så det ser pænt ud det er noget blød lort. jeg vil heller ikke have alt mulig krom og andet T-hansen pjat på
krom er sjovt men hvor sjovt er det at stå og pusse på det hver dag for at det ikke ruster det gider jeg ikke jeg vil have at jeg kan køre en tur når jeg vil uden at skulle stå og pusse
ps. det er fra en ford af 8) alt andet dur ikke 8)

JBI..... fordi jeg har lavet den sådane er for jeg vil sætte en olie køler på under der er jo mange måder at lave en vægt klosse
og når det får en klat maling er der ikke nogen der ser det

hvor mange har/vil opdage det hvis jeg ikke havde sagt det???

men jeg er glad for jeres meninger det ku jo være at men skulle lave............. nej nu må jeg sku nok heller holde det jeg har lavet syndes jeg godt om

JB

en mand der tør stå ved det han laver og han laver det selv også vægt-klossen 8O
det skal sku nok blive en fed buggy når du engang får den ud og kør JB :roll:
(permalink) Chefen Member
Den har ellers en flot antilakeret overflade :?: jeg tror sgu jeg lige har opfundet et nyt ord 8O

Hvad med bare og give den en gang klarlak :lol:

Spøg til side :arrow: hvad farve skal den være :?:
jeg ved det ikke men man kan sige at JB er HARDCORE buggy bygger og starter med en træls bund og et træls nyt MK.3 karrosseri der er skævt
og bare klør på hver søndag i vores klub værksted og der sker sku noget.

så det ska sku nok blive en kanon buggy !
[quote:98b0683acc="DOKA"]jeg ved det ikke men man kan sige at JB er HARDCORE buggy bygger og starter med en træls bund og et træls nyt MK.3 karrosseri der er skævt :arrow:[size=9:98b0683acc] [color=#444444:98b0683acc]har man fået et par øl eller 3 og lidt galsfiber så passer det hele meget beder MEN der er også 2 af alt ting [/color:98b0683acc]8O [/size:98b0683acc]og bare klør på hver søndag i vores klub værksted og der sker sku noget.

så det ska sku nok blive en kanon buggy ![/quote:98b0683acc]

ja og får skæld ud hver søndag :roll:
bare fordi det lugter lidt sjovt engang i mellem 8O

den skal være blå med noget........................ det ved jeg kun hvad der skal i ud over blå den det bliver ikke noget der er set før (tror jeg ikke)
måske lorte-brun der er vist ikke set før :wink:
(permalink) hustler Member
doka
ja det var da håbe jeg var gift og havde 17-18 unger til den tid for ellers tror jeg det bliver for sent med den tid det tager ham jens :lol:

hov hov du jens det er da læææænge siden jeg har har fået skiftet det leje når først jeg går i gang så sker der noget ........host host :wink:
men nu sørger du for der ikke står en plastik "bil" på liften på fredag for der skal far's vogn lige et par hakker længer ned .......eller var det op....har glemt det af alt det sære stas du bruger i klubben søndag efter søndag. :D
hygge Allan
[quote:b9af923926="hustler"]doka
ja det var da håbe jeg var gift og havde 17-18 unger til den tid for ellers tror jeg det bliver for sent med den tid det tager ham jens :lol:

hov hov du jens det er da læææænge siden jeg har har fået skiftet det leje når først jeg går i gang så sker der noget ........host host :wink:
men nu sørger du for der ikke står en plastik "bil" på liften på fredag for der skal far's vogn lige et par hakker længer ned .......eller var det op....har glemt det af alt det sære stas du bruger i klubben søndag efter søndag. :D
hygge Allan[/quote:b9af923926]

[size=18:b9af923926]jeg er f.... glad for at du skal længre væk fra klubben for så kan det være jeg kan have mine ting for mig selv [/size:b9af923926] [size=9:b9af923926]det er gass [/size:b9af923926] hvornår får jeg nye caliber+klosser+montering sæt+bremse slange??????? kan mine bremser bremse?????
(permalink) virring Member
må man spørge om hvad sådan et bur eller styrt bøjle koster?
Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg
der sker lidt en gang i mellem
hey du jens

ja tak for lån de er bestilt og bremse rørerne skulle du gerne have fået i går jeg regner lige med at kaj tager de sidste med når det kommer farmer snakkede om at der ville gå 8-10 dage men med den fart du har på så kan jeg godt se jeg skal til at skynde mig at få den hjem :lol:
nej pjat går det ellers fremad med plastikbilen ??
vi snakkes ved du
Allan
[quote:7522e1eb1c="virring"]må man spørge om hvad sådan et bur eller styrt bøjle koster?[/quote:7522e1eb1c]

det må du godt men jeg ved det ikke da jeg selv har lavet det
jernet har jeg ikke givet noget for da jeg har lavet lidt for det

men jeg vil tro ca 2k da svejsebøjninger er dyer

JB
[quote:dcd4a32376="Jens_Bukbjerg"]der sker lidt en gang i mellem[/quote:dcd4a32376]

Hvad er det for en motor du montere :?:
[quote:003e13950b="hustler"]hey du jens

ja tak for lån de er bestilt og bremse rørerne skulle du gerne have fået i går jeg regner lige med at kaj tager de sidste med når det kommer farmer snakkede om at der ville gå 8-10 dage men med den fart du har på så kan jeg godt se jeg skal til at skynde mig at få den hjem :lol:
nej pjat går det ellers fremad med plastikbilen ??
vi snakkes ved du
Allan[/quote:003e13950b]

det er f... ikke en plastikbel
skulle du ikke heller havde plastik i din dør plus div steder! var!!!!!

ja kaj kom 2 rør til mig
[quote:7f24292ea9="Chefen"][quote:7f24292ea9="Jens_Bukbjerg"]der sker lidt en gang i mellem[/quote:7f24292ea9]

Hvad er det for en motor du montere :?:[/quote:7f24292ea9]

2,0 t4
den skal nok blive sjov når jeg får tid til at lege med den

men jeg er lidt spændt op for tiden (har 3 mestre for tiden)
og et arbejte for tiden

JB
så så
jeg kender jo ikke en ordentlig pladesmed .......gør du :wink:

nej nu skal den jo bare klodses op de næste mange år for jeg får den nok ikke gennem syn her til sommer aligevel sååååå kanjeg hygge mig med den + det andet projekt jeg håber at få i hus en af dagene 8O
hygge
[quote:f057cf9d23="hustler"]så så
jeg kender jo ikke en ordentlig pladesmed .......gør du :wink:[size=9:f057cf9d23] nej men kender du en der kan lave el???[/size:f057cf9d23]

nej nu skal den jo bare klodses op de næste mange år for jeg får den nok ikke gennem syn her til sommer aligevel sååååå kanjeg hygge mig med den + det andet projekt jeg håber at få i hus en af dagene 8O
hygge[/quote:f057cf9d23]

det syndes jeg også du skulle gøre den er jo smask dårlig den bil jeg ville ikke ture at køre i den men hva som husler siger bare den er lav så ser men ikke rusten det er noget gammel lort du har kom du bare forbi mig så skal jeg nok skære stelnr. ud af den det enste der har værdi i den bil aldt andet er total ødelagt hvor manget gange har du ikke brækket dig i den det er sku da der for at den ikke kan holde du har jo også flydene bundmåter men va bare den er lav så ses det andet ikke

jeg må heller holde nu inden jeg rigtig får begyndt

JB
[quote:f7f1095512="Jens_Bukbjerg"][quote:f7f1095512="Chefen"][quote:f7f1095512="Jens_Bukbjerg"]der sker lidt en gang i mellem[/quote:f7f1095512]

Hvad er det for en motor du montere :?:[/quote:f7f1095512]

2,0 t4
den skal nok blive sjov når jeg får tid til at lege med den

men jeg er lidt spændt op for tiden (har 3 mestre for tiden)
og et arbejte for tiden

JB[/quote:f7f1095512]

Passer en sådan direkte på :?:
Eller skal der modificeres en hel del :?:
jeg har sat en 215 svinghjul det var det
skal have fundet en anden starter tror jeg nok
da det er til en buggy tager det jo ikke lang tid for at tage en motor ud
hvis der er et eller andet der ikke passer eller hvis man har glemt at sætte udrykkerleje på

stætter lige et bilde på der er masser plads så det betyder jo ikke så meget for at pille en motor ud eller sætte den i

JB
Skrev for 19 years siden | | | |
der sker stadig noget

den skal til syn i år samt en tur til skatte-far

har også kørt de første 20cm i den. så der er håb endnu

motor skal jeg have justeret men det kommer

et andet bur skal også laves men det bliver efter syn og told

skal til at strøbe lidt mere har og der

der skal laves en anden bagende

plus div

laver hele tiden noget om så......

men den skal til syn i år

JB
(permalink) Henrik W Member
Jamen der sker da lidt kan man se, men det er godt at sætte sig nogle mål, (syn og skattefar) for så kan man se om man når det :D

Hvor har du fået det midter konsol fra med de 3 ure i, det har jeg aldrig set før
Henrik Westphal Mobil nr 20676928
Vw club Fyn
[quote:9112fff437="Henrik_W"]Jamen der sker da lidt kan man se, men det er godt at sætte sig nogle mål, (syn og skattefar) for så kan man se om man når det :D

Hvor har du fået det midter konsol fra med de 3 ure i, det har jeg aldrig set før[/quote:9112fff437]

det har jeg købt ved bent (kit og buggy)

og lavet det lidt om der skal nok laves lidt mere om på det da det ikke

sidder som jeg vil have det til

JB
(permalink) niels-erik Member
Hvad er der galt med midter konsollen? Den passer perfekt i min buggy. dog skal siges at opmærkningen til gearskiftet,er lavet til et t-greb,så passer 6-kanten rundt om foden. Du skal også skære noget væk omkring din højre fod,men det skal du tilpasse din smag.
Hvor ved jeg det fra?? Det er mig der har fremstillet formen og solgt den til KB, og den er fremstillet over min tunnel,og der passer den 100%.
Jeg er da ked af at du ikke kan lide den!
Hilsen Niels Erik
En buggy ser bedst ud med originale centerline!

Reply »

You must log in to post.