jeg troede du havde fået den plastik balje ud at køre nu har jeg været væk i et halvt år og så snart man vender ryggen til ja så går det squ helt istå ............man skulle næsten tror du københavner for de opføre sig squ på samme måde :evil: :D argggg det er gas.
Skal jeg snart have fundet tid til at sætte det der stik op eller hvad det det nu var ??
Går det ellers fremad med bilen???
mvh Allan
(permalink)Jens_BukbjergMember
Skrev for 19 years siden
| | | |
[quote:0760bcb883="hustler"]Hva er den af Jens
jeg troede du havde fået den plastik balje ud at køre nu har jeg været væk i et halvt år og så snart man vender ryggen til ja så går det squ helt istå ............man skulle næsten tror du københavner for de opføre sig squ på samme måde :evil: :D argggg det er gas.
Skal jeg snart have fundet tid til at sætte det der stik op eller hvad det det nu var ??
Går det ellers fremad med bilen???
mvh Allan[/quote:0760bcb883]
nej nej jeg er ikke gået i stå men jeg skal jo holde (næsten) hele vw bugs herning kørene og det kan godt tage lidt af min tid.... og skulle du ikke ha lavet 27 unger inden den måtte kommer ud og køre????
gazzz godt at høre fra dig kjøvenhavner
cardude:
selerne bliver sat fast i bunden 2 steder og et bag i . der er lavet et beslag bag i som der også har fast i bunden
niels-erik:
misforstå mig nu ikke men ja der skal skæres lidt i den.... og når man har givet penge for det og får at vide at det passer bare perfekt
så skal man da ikke skære i den... men det er også lige meget for jeg skal snart til at støve igen
selerne bliver sat fast i bunden 2 steder og et bag i . der er lavet et beslag bag i som der også har fast i bunden
JB[/quote:9a483c8fb0]
ok for selerne bør gå hendover et punkt ca 15 gader bagud lavere end din skulder. altså bør de ikke gå direkte ned i bunden bagved. idet at du så brækker ryggen ved en slem ulykke.
enten skal selen fastgøres bag ud eller også skal den henover noget solidt bag ved dine skuldre og så ned.
altså du er velkommen at gøre det på din måde. men så syns jeg hellere flyve ud af bilen end at blive brækket ryggen på :|
se evt hvordan jeg har gjort det. i mit projekt hvis du vil. side 2
hov....hvad er er der sket i baggrunden? er batteriet røget ud for at spare dødvægt? skal den løbes igang nu? :wink:
Hvor har du så gemt batteriet henne? eller er det en "for-meget-hærder-i-luften"-hemlighed? :wink:
Total i orden med alt det fiberarbejde ellers...[/quote:a89ff3a5b1]
det finder vi ud af når den kommer ud og køre :wink:
JB
ps. takker
Skrev for 19 years siden
| | | |
[quote:a00ac392a3="hustler"]hey du jens
hva så hvordan går det med plastik bilen får du skruet noget på den eller går det hele op i din "nye" hobby :lol:
kvinder jens de tager squ det meste af tiden men så kan du lære det
skal vi aldrig ha en øl snart??
hyg dig og se nu at få den balje ud og køre
mvh Allan[/quote:a00ac392a3]
hør nu her lille allan
der sker mere end ud ved :wink: hehe
men der skal jo også være plads til øl fisse og patter :roll:
der sker lidt en gang imellem
billeder er taget med mobilen da jeg ikke er så god til at få kamera med
JB
Skrev for 19 years siden
| | | |
bag-enden er næsten færdig men der er nu stadig lang vej igen skal også ha bagenden skåret til men det kommer nok....
de baglygter som jeg har, er nogen jeg fandt for 1års tid siden,
og jeg sagde ikke noget til nogen.... for hvis alle biler er ens er det jo ikke sjovt mere ........
men nu er de jo kommet frem så jeg kan lige så godt sætte et billede på hvor jeg har sat dem og det ser pisse godt ud når der er lys i dem
Pas på med de ledninger igennem kantet glasfiber, det tager alt isoleringen. Jeg havde gjort ca. det samme med ledningen fra batteriet og til starteren. Det kostede isoleringen efter kun et par test-ture i slæden...
Ellers nais nok med Torquebars og sager...
Jeg havde faktisk også kig på de baglygter...men nå...vil prøve at finde nogle andre så :cry: ...de er rigtig fede :wink:
Skrev for 19 years siden
| | | |
Pas på med de ledninger igennem kantet glasfiber, det tager alt isoleringen. Jeg havde gjort ca. det samme med ledningen fra batteriet og til starteren. Det kostede isoleringen efter kun et par test-ture i slæden...
Ellers nais nok med Torquebars og sager...
Jeg havde faktisk også kig på de baglygter...men nå...vil prøve at finde nogle andre så :cry: ...de er rigtig fede :wink:
det er der ved at blive gjort noget ved, men skulle man tage et billede hver gang man laver en lille ting så kunne man ikke lave andet
men det er rigtig det du siger
hygge
JB
(permalink)niels-erikMember
Skrev for 19 years siden
| | | |
WWRR
------------------------------------------- En buggy ser bedst ud med originale centerline!
Skrev for 19 years siden
| | | |
[quote:5db58d818a="niels-erik"]WWRR
(permalink)niels-erikMember
Skrev for 19 years siden
| | | |
Næ, måske ikke, men mine er magen til- De er dog ikke monteret endnu.
Hilsen Niels Erik
------------------------------------------- En buggy ser bedst ud med originale centerline!
Skrev for 18 years siden
| | | |
stor dag i dag
første prøve tur
der var dog lidt der lige skulle tilpasses
men det skal nok komme