Nu har jeg søgt i forummet i en halv time,jeg tror der er en der er bedre til at finde det jeg skal bruge.Der blev skrevet på et tidspunkt,om hvordan man kunne forstærke de to arme der trykker på urykkerlejet,jeg mener det var noget med at svejse noget på,og på en bestemt måde,det var bedre end at købe dem der var forstærket,men jeg kan ikke helt huske det,er der en der vil hjælpe.
-------------------------------------------
Henrik Westphal Mobil nr 20676928
Vw club Fyn
De skal bare eftersvejses der hvor de i forvejen er svejsede på akslen.
Bare lige køre en lille kantsøm med en CO2'er.
Jeg har set dem man kan købe--vorherre bevares
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Nåå,det er der de har det svæge punkt,jeg troede det var der hvor udrykker lejet sad,der hvor der er de Uskærniger.Jeg mente også jeg havede hørt at dem man kunne købe var noget L...
Takker for svaret
-------------------------------------------
Henrik Westphal Mobil nr 20676928
Vw club Fyn
ja der hvor lejet sidder kan det slides op, det med at knække med hårde koblinger er oppe ved akslen
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
De "forstærkede" man kan købe er rigtigt nok ikke superfinish, men de virker fint, Jeg har monteret et par stykker gennem tiden
I stedet for de der vanvittigt hårde kennedykoblinger der knækker udrykkerarme og giver trælår i bytrafik, kan man overveje en original 215mm kobling fra de sidste 1600-baybusser :
Den er lige så blød at træde som alle andre originale koblinger, og så kan den fx fint holde til min 2,4l type4
-------------------------------------------
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707