Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Beach Buggy 12500 Dkr lev Helsing

Tags:
No tags yet.

(permalink) Chefen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:d5e8282aac="Volle"]Jeg tror godt i kan betragte Buggy'en som solgt; Mats kommer og afleverer den til mig på mandag! :D[/quote:d5e8282aac]

Godt gået Volle endnu en der er blevet voksen, og erkender sit indre jeg, Volle du er ikke alene, vi er en del der støtter op om dig. :lol: :lol:

Velkommen i klubben for buggyfolket, der erkender deres kærlighed for et intetkøn, livet er for kort til skabsbyggyfreaks.... :lol: :lol:
(permalink) norrbaggen Member
Tack
(permalink) SVINGEL Member
Ja, tillykke Volle :D :D
-------------------------------------------
Bjørnen
b.svingel@gmail.com
Frederiksværk 21796352
(permalink) Volle Member
Ja.....så venter jeg bare på at det skal blive mandag! :D
Nu bliver det spændende at se hvad det er for noget jeg har købt; men jeg regner ikke med at den kommer på plader i år; det har jeg ikke råd til så jeg har en plan om at køre lidt rundt på prøveskilte her til sommer og så i løbet af vinteren gøre den synsklar og lækker! :mrgreen:
(permalink) virring Member
hvad er årgangen? er ved at være rimeligt interresseret for konen har sagt ja hurra
Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg
(permalink) Volle Member
Jeg tror bestemt ikke at den er til salg længere for jeg har lige købt bilen, eller rettere sagt bliver den afleveret på mandag!! 8O
Hvis du skal have noget ligende er der en anden svensker her i forummet til 14000 kr og en dansk på dba.dk til 25000 kr...
(permalink) MortenP Member
Sådan :D

Det er lige precis samme fremgangsmåde jeg brugte, dan jeg købte min buggy af Mats og jeg blev bestemt ikke snydt.
(permalink) Volle Member
Nej vel? Man er nødt til at tage nogle chancer af og til; alene transporten ville have kostet mig min 3000 så det er billigt nok!
Jeg ville gerne have haft den Biffo lige har sat til salg; den er cool, men jeg har ikke slanterne til afgiften lige nu, så det her passer mig faktisk udemærket, nu håber jeg bare at det er rigtigt at der kun skal checkes bremser og skiftes lidt tændrør m.m., men ellers skulle det være til at løse... :D
Jeg er ved at have indtrykket af at der faktisk er en del Buggy-folk her på sjælland? :?:
(permalink) Palle Member
Det kan du lige bide dig i overlæben på der er. Her i den lille østsjællandske by hvor jeg bor er vi da 4 der har en buggy. Keep up the good work.

8)
fantasia73(a)gmail.com
(permalink) cardude Member
jep jeg har også en
(permalink) myc-dk Member
En lille hilsen fra frederiksberg hvor der også står en, og tilykke med din nye buggy. (glæd dig til at komme ud ag køre, jeg er lige kommet hjem fra en formiddags tur :D)
(permalink) tagsnket Member
er den til salg ... med evt byttebil indgående i handlen ???

KUN et simpelt spørgsmål :-) ... fra en ven, som er Peter-Linder-kørende på en 1303´er ... es billed nedenfor

hvis ja ... med byttebil, så ring eller skriv via sms

Tagsænket : 60229590
Peter Linder : 61705095
(permalink) virring Member
Kan den evt. sejles til århus ?
Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg
Min buggy er ikke til salg
[quote:e5b72aab0d="myc-dk"]Min buggy er ikke til salg[/quote:e5b72aab0d]

Hey Myc-dk 8)

Hvordan har du lavet det der bagsæde, sådan et skal jeg nemliig også lave :) :)
Det er ikke mig der har bygget den, jeg har købt den stort set som den står, den er bygget af Rasser, http://www.gearheads.dk/nuke/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1398&postdays=0&postorder=asc&start=0 men du er velkommen til at komme forbi og se den hvis du skulle have lyst
Jeg kommer forbi en dag......... :wink:

Kontakter dig inden, skal lige ud og rejse lidt, det bliver om et par uger 8)
(permalink) Volle Member
Tirsdag morgen it is!!
Jeg skal møde Mats kl 06:00 inden jeg skal på arbejde, tror ligeså godt jeg kan lade være med at gå i seng, jeg er ikke sikker på at jeg får sovet noget alligvel!! :D
Det lyder som om at vi må have et lille buggy-træf når folk er klar til at komme ud og rulle! :D
Det ser vi frem til :arrow: kan dog ikke deltage før om a. 3 uger :)
(permalink) Palle Member
Klart nok Volle du sir' bare til så kører vi.... Vroooooooooommmmmm!!!

:P :P :P
fantasia73(a)gmail.com
(permalink) Volle Member
Helt klart!
Hvis i kommer herind nede fra Stevns; så giver jeg sgu is til hele banden op Langelinie! :D
Nu håber jeg så at min bliver rimelig nem at få liv i!! 8)
(permalink) Rasser Member
[quote:638e8a7208="myc-dk"]Det er ikke mig der har bygget den, jeg har købt den stort set som den står, den er bygget af Rasser, http://www.gearheads.dk/nuke/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1398&postdays=0&postorder=asc&start=0 men du er velkommen til at komme forbi og se den hvis du skulle have lyst[/quote:638e8a7208]

Nemmerlig.... men hvad er der lige sket med farven, det er (i mine øjne) et lidt uheldigt tilbagefald!!!!!

Mht. til bagsædet: Det er bare en krydsfinerplade der er skæret til, med 4 stk møbelgevind banket i. Skumgummi med nappa betrukket udover, og hæftet fast med hæftemaskine på bagsiden. Tog ca. et par timer at lave sæde og ryg....
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) cardude Member
Hva chefen jeg vil næsten væde en is på langelinje med at du ikke er klar om 3 uger. det handler selvfølgelig om priotering men jeg er allerede 2 uger over den frist jeg havde sat. men nu er der snart ikke mere tilbage. på mit projekt
[quote:74579620a3="Rasser"][quote:74579620a3="myc-dk"]Det er ikke mig der har bygget den, jeg har købt den stort set som den står, den er bygget af Rasser, http://www.gearheads.dk/nuke/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1398&postdays=0&postorder=asc&start=0 men du er velkommen til at komme forbi og se den hvis du skulle have lyst[/quote:74579620a3]

Nemmerlig.... men hvad er der lige sket med farven, det er (i mine øjne) et lidt uheldigt tilbagefald!!!!!

Mht. til bagsædet: Det er bare en krydsfinerplade der er skæret til, med 4 stk møbelgevind banket i. Skumgummi med nappa betrukket udover, og hæftet fast med hæftemaskine på bagsiden. Tog ca. et par timer at lave sæde og ryg....[/quote:74579620a3]

Farven har JEG ikke lavet om på, (det var anders petersen som jeg købte den af, der fik den malet i den farve) men jeg har en aftale med en maler, så om en lille måned for den en ny farve.
:D
(permalink) Anonym Member
[quote:1e528d660c="myc-dk"][quote:1e528d660c="Rasser"][quote:1e528d660c="myc-dk"]Det er ikke mig der har bygget den, jeg har købt den stort set som den står, den er bygget af Rasser, http://www.gearheads.dk/nuke/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1398&postdays=0&postorder=asc&start=0 men du er velkommen til at komme forbi og se den hvis du skulle have lyst[/quote:1e528d660c]

Mht. til bagsædet: Det er bare en krydsfinerplade der er skæret til, med 4 stk møbelgevind banket i. Skumgummi med nappa betrukket udover, og hæftet fast med hæftemaskine på bagsiden. Tog ca. et par timer at lave sæde og ryg....[/quote:1e528d660c]

Bare ikke BLANK sort.... som man kan se på din så flimrer det ganske forfærdeligt på siden.

Farven har JEG ikke lavet om på, (det var anders petersen som jeg købte den af, der fik den malet i den farve) men jeg har en aftale med en maler, så om en lille måned for den en ny farve.
:D[/quote:1e528d660c]

Reply »

You must log in to post.