Beach Buggy 12500 Dkr lev Helsing
Bare rolig den bliver ikke blank sort
[quote:c285138529="myc-dk"]Bare rolig den bliver ikke blank sort[/quote:c285138529]
Mat sort igen!!!! ...back to former glory
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Jeg er ikke hel sikker på hvad farve den for, jeg overvejer iceblue men intet er sikkert endnu, jeg regner dog med det bliver en lys farve
[quote:ee64042b1b="myc-dk"]Jeg er ikke hel sikker på hvad farve den for, jeg overvejer iceblue men intet er sikkert endnu, jeg regner dog med det bliver en lys farve[/quote:ee64042b1b]
DET LYDER BARE GODT, MATSORT ER OGS
Jeg syns at jeg kan fornemme at du gerne så buggyen blev matsort igen? Eller er det bare mig 8)
[quote:eb16355e10="myc-dk"]Jeg syns at jeg kan fornemme at du gerne så buggyen blev matsort igen? Eller er det bare mig 8)[/quote:eb16355e10]
Er det virkelig så tydeligt ???? det må jeg vist arbejde lidt med
[quote:20062085f6="cardude"]Hva chefen jeg vil næsten væde en is på langelinje med at du ikke er klar om 3 uger. det handler selvfølgelig om priotering men jeg er allerede 2 uger over den frist jeg havde sat. men nu er der snart ikke mere tilbage. på mit projekt[/quote:20062085f6]
Det er et godt spørgsmål :?:
Jeg har jo været til Toldsyn til den tid, det skal jeg jo d 8-06-2004, så lad os nu se :!:
Er jeg dårlig til at læse 8O eller er der ikke sat en dato :?: :?: :?:
[quote:9d2f792bb4="Chefen"]
Er jeg dårlig til at læse 8O eller er der ikke sat en dato :?: :?: :?:[/quote:9d2f792bb4]
hvad er det lige du mener med den sætning...
men du har altså ikke tænkt dig at der skal ske nogen former for ombygninger efter toldsynet.
jeg mangler bare en ansvars forsikring så kan jeg sætte plader på. og jeg er i fuld gang. men den har været klar til plader i omkring 3 måneder. blot har jeg ikke været tilfreds med bilen så derfor har jeg bygget lidt om.
[quote:a91abd66aa="cardude"][quote:a91abd66aa="Chefen"]
Er jeg dårlig til at læse 8O eller er der ikke sat en dato :?: :?: :?:[/quote:a91abd66aa]
hvad er det lige du mener med den sætning...
men du har altså ikke tænkt dig at der skal ske nogen former for ombygninger efter toldsynet.
jeg mangler bare en ansvars forsikring så kan jeg sætte plader på. og jeg er i fuld gang. men den har været klar til plader i omkring 3 måneder. blot har jeg ikke været tilfreds med bilen så derfor har jeg bygget lidt om.[/quote:a91abd66aa]
Jeg laver ikke noget ved den før den er synet :!:
Jeg har bestilt skørter, ny udstødning, skjolde osv. men det kommer ikke på før bilen er på nummerplader.... :)
Med hensyn til dato, søgte jeg bare efter om, der er sat dato på mødet på langelinie :?:
Volle skal sgu ha´lov og give is :P :P :lol:
[quote:7bc05e0866="Chefen"]
Jeg laver ikke noget ved den før den er synet :!:
[/quote:7bc05e0866]
God ide
meget god ide enda
Ja, nu er min den altså solgt!!
Den er lige landet i min fars carport!!
Den er faktisk rigtig cool; Skivebremser, IRS, 1500 motor der er pæn og ren uden oliespild, fine sæder... 8)
Den skal have et batteri, startes op og have lavet bremser....og så: AFSTED!!! :D :D
Den er rigtig fin i bunden, lakken er også rigtig fin, jeg tror sgu nok jeg skal blive glad for den! 8)
[quote:2327532a3c="Volle"]Ja, nu er min den altså solgt!!
Den er lige landet i min fars carport!!
Den er faktisk rigtig cool; Skivebremser, IRS, 1500 motor der er pæn og ren uden oliespild, fine sæder... 8)
Den skal have et batteri, startes op og have lavet bremser....og så: AFSTED!!! :D :D
Den er rigtig fin i bunden, lakken er også rigtig fin, jeg tror sgu nok jeg skal blive glad for den! 8)[/quote:2327532a3c]
Godt gået Volle :D
Sagde du ikke den først ville komme i morgen :?:
Jo, men Mats ringede og spurgte om han måtte komme med den i aften, han var et par timer herfra! :D
Det var jo en glædelig overraskelse! 8)
jeg kan efterhånden se at min buggy var overpris. 14000 dkr med sving aksel tromler og 1500 motor. + en ikke helt pæn lak.
men sådan lærer man jo.
desuden så hentede jeg min nord for stockholm
men tillykke volle glæder mig til evt at se den en dag.
Rolig nu Cardude 8)
Min er heller ikke for køn :arrow: den var rød men er nu blå :!:
Det virker som om den er blevet mellemslebet med en vinkelsliber :? :?:
Motoren drypper olie, skal nok renoveres, sæderne er kaput, forruden er smidt i med en møggreb :lol: :roll:
I det hele taget skal den adskilles, males om, opdateres alle vegne, før den er bare nogenlunde fin stand.... sååå lang tid, meget arbejde, en del penge, så skal den nok komme til og se fin ud :!:
Ja, det tyder på at os der har købt Buggy af Mats ikke er blevet snydt.
:) :D :) :D :) :D :) :D :)
Næ, snydt kan man vel ikke sige. Det eneste er alt det svenske hemslöjt der er udført på mange af dem. Det er ikke altid lige godt det de får mekket sammen.
Ups :oops:
Det var lige mig med ovenstående.
fantasia73(a)gmail.com
Jeg tror bare at det skal siges på den måde at svenskerne syner
biler efter nogle andre regler end i Danmark :?
Jeg har også købt af Mats og føler ikke at jeg har givet for meget. :D
http://www.gearheads.dk/nuke/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8798
Den største opgave er nok at den bør males engang, efter afgiften er betalt.
VW 1302 '72 spet(a)post.tele.dk
Med VWenlig Hilsen
Steen
hej mats kan du ikke finde en fra 68- til mig i sverige? behøver ikke at være særlig pæn
Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg
Kig på
http://www.blocket.se ,der er mange Buggy'er til salg, men de ryger hurtigt....
ja jeg har fundet en i gøteborg så er den nem at sejle hjem, men når jeg skriver til de skide svenskere så svarer de ikke og det er p.sse træls
men det er dem alle jeg har nok skrevet til 5-8 stk. og ingen har svaret øv øv .tillykke med din nye vogn forresten.
Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg
Rolig nu :!:
Jeg skrev også til en masse - så ligepludselig efter 5/7 dag kom det væltende med mails på buggyer.