Jeg har lige skiftet pakninger, o-ringe, membraner og nåleventiler på disse karbs.
De har været komplet adskilt, renset, rengjort og tjekket igennem. På den ene karb. er spjæld, spjældaksel og lejer skiftet. (det ene leje havde sat sig, og den gik stramt - derfor). Nu virker de begge så godt som nye, og der er ingen slør i akslerne på nogen af dem.
Der medfølger et speedertræk, men der mangler en befæstningsplade til montering på blæserhus hvori selve trækket så monteres i. Dette er meget simpelt at lave.
der medfølger pakninger til mellem karb og manifold samt mellem karb og luftfilterplade.
Der medfølger ikke luftfiltre.
Der sidder 30mm venturier i dem nu
Perfekte til f.eks. 1600 motor
regn med at skulle skifte dyser på dem (luft og hovedbenzin dyser), så de passer til din motor.
Sælges for højeste bud over 1400 kr (førpris - 1600), og jeg garanterer fuld returret hvis du ikke er tilfreds med dem.
De har været komplet adskilt, renset, rengjort og tjekket igennem. På den ene karb. er spjæld, spjældaksel og lejer skiftet. (det ene leje havde sat sig, og den gik stramt - derfor). Nu virker de begge så godt som nye, og der er ingen slør i akslerne på nogen af dem.
Der medfølger et speedertræk, men der mangler en befæstningsplade til montering på blæserhus hvori selve trækket så monteres i. Dette er meget simpelt at lave.
der medfølger pakninger til mellem karb og manifold samt mellem karb og luftfilterplade.
Der medfølger ikke luftfiltre.
Der sidder 30mm venturier i dem nu
Perfekte til f.eks. 1600 motor
regn med at skulle skifte dyser på dem (luft og hovedbenzin dyser), så de passer til din motor.
Sælges for højeste bud over 1400 kr (førpris - 1600), og jeg garanterer fuld returret hvis du ikke er tilfreds med dem.
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia