Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  køling på T4

Tags:
No tags yet.

(permalink) Jens_Bukbjerg Member
Skrev for 19 years siden | | | |
jeg skal til at have en andet udstøning på min t4 motor
så det er der for jeg spører

hvad er bedst t1 blæse system eller det der sider på den eller noget helt
andet???
jeg skal også tænke frem da der skal pilles lidt ved den en gang (2056cc) og det bliver den jo ikke kolder af
jeg har/skal have font monteret olie-køler på den

hvad vil i vælge???

takker

JB
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 19 years siden | | | |
STD motor = Std udst. af god kvali. Også hvis din 2058 ellers er std.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Jens_Bukbjerg Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:8b1785fca3="Frank_Andersen"]STD motor = Std udst. af god kvali. Også hvis din 2058 ellers er std.[/quote:8b1785fca3]



det er også rigtig men når den skal pumpes skal der jo noget andet udstøning på så jeg ville springe over hvor man kan
og så købe noget der var beregnet til en pumpet motor
for at undgå at købe en std udstønig når den skal laves om efter kort tid

JB

Reply

You must log in to post.