Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Jeg er blevet taget i r.... af mit

Tags:
No tags yet.

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Er det egentlig muligt at forsikre sin bil i et udenlandsk selskab - der er jo et hav i udvalg af selskabeber der forsikrer klassiske biler , men kan de bruges nu hvor vi har fået åbne grænser ??? er der nogen der har prøvet noget i den stil ??
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Tonny Larsen Member
[quote:f6a110da54="Bornholmer"]Er det egentlig muligt at forsikre sin bil i et udenlandsk selskab - der er jo et hav i udvalg af selskabeber der forsikrer klassiske biler , men kan de bruges nu hvor vi har fået åbne grænser ??? er der nogen der har prøvet noget i den stil ??[/quote:f6a110da54]

Jeg har spurgt Almindelig Brand, de siger nej, men har ikke undesøgt det nærmere end det.
Men på den anden side set så tror jeg ikke de ved en sk.. om det, de siger bare nej, det er det nemmest.

-Tonny
(permalink) Anonym Member
Prøv at undersøg TREKRONER forsikring. Det er et rigtig godt selskab som jeg på det varmeste kan anbefale.
Det lyder da som en god ide at undersøge om man ikke kunn forsikre sin bil hos et udenlandsk selskab HVORFOR IKKE???
[quote:343a931549="vwmichael uden login"]Prøv at undersøg TREKRONER forsikring. Det er et rigtig godt selskab som jeg på det varmeste kan anbefale.
Det lyder da som en god ide at undersøge om man ikke kunn forsikre sin bil hos et udenlandsk selskab HVORFOR IKKE???[/quote:343a931549]

Vi må prøve og kontakte forsikringsoplysningen. De må kunne fortælle det.
http://www.forsikringsoplysningen.dk/forsikringsoplysningen.aspx

-Tonny
(permalink) bulli Member
100 euro = 1300 kr ? det var en høj kurs det er vist kun lidt over halvdelen

hilsen kylle
Godt gå'et bulli.

Hvem har du haft til regnelærer?
(permalink) Galaxie Member
Ok, jeg fornemmer at der ikke lige er nogen der har den store forkromede løsning.

Men det der med at forsikre i udlandet lyder spændende, jeg har sat min kæreste, som er ret god til tysk, på opgaven og hun vil prøve at ringe rundt i Tyskland i morgen.

Men tak for alle jeres svar!
-------------------------------------------
email: flemming@erkongen.dk
[quote:c16c9c14e0="Galaxie"]Ok, jeg fornemmer at der ikke lige er nogen der har den store forkromede løsning.

Men det der med at forsikre i udlandet lyder spændende, jeg har sat min kæreste, som er ret god til tysk, på opgaven og hun vil prøve at ringe rundt i Tyskland i morgen.

Men tak for alle jeres svar![/quote:c16c9c14e0]

Jeg er overhovedet ikke ekspert, jeg gætter bare, men jeg tror ikke det er noget problem at få sin bil forsikret i udlandet, for dem er det jo bare en genstand, jeg tror mere det er de danske myndigheder der vil sætte sig imod det.

-Tonny
Hey syntes du skal prøve at spørge Forsikringsselskabet Thisted amt.. de Har altid været billigst med de biler jeg har haft, og har haft 17 af dem..
(permalink) bulli Member
det var ikke lige mig der regnede den kurs ud men jens der gjorde

hilsen kylle

Reply

You must log in to post.