-------------------------------------------
M:folkevogn@gmail.com T:60663340
FEDT! V8ere styrer!!
kan ikke lade være med at sige at tanken har strejfet mig.. meeeeen man skulle jo forstærke i hoved & r*v! for slet ikke at snakke om syns mænd der taber kæben.. haha
mindre kan osse gøre det
her er et billede fra hannover 1 maj 2004 det er en vw med volvo B 20 motor
mvh
snigeren
hvad gør man med drivlinjen?
er den så forhjulstrukket eller hva.
Hvis man kan få det linet op kan man sikkert snige kardanen i gennem tunellen i bunden. Bag ude kan man så bruge det sammenbyggede gearkasse+diff som jeg mener sad i 360-serien.
her lidt info om bilen.
mvh
snigeren
mht V8er så skal man vist lave den baghjuls trukket og "forstørre" kardangen en del for at få plads til gearkassen for slet ikke at snakke om at få plads til bagtøj mm.. bagtøjet skal også forkortes.
Byg en traditionel ramme og sæt en VW ovenpå.
Med forbroen fra Volvo 140.
Det er jo i bund og grund det svenskerne gør.
Lad os nu se den holde uden for synshallen. Så skal vi nok tabe både næse og mund.
Hvis en Hotrod kan godkendes, kan sådan én jo også.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
denne her er vist også lidt sprød i motoren....hvad siger synshallen og T&S mon til at få den på liften :-) den holder sikkert ikke 10% reglen.
Hvorfor mon nummerpladen er pillet af :-D
/Niels
godt det ikke er mig som skal stille karburatorere på den.. :(
der findes intet så ondt som sådan en bagende!!
men nu er det jo ikke en bug med V8er mere - bare en ramme med en V8er og noget der ligner en vw smidt oven på.. :D