Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Passer 40 mm IDF på 44 IDF manifo

Tags:
No tags yet.

(permalink) Mark S Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Har en 44 idf med manifold. Den er desværre for stor til mit projekt. Er der nogle der kan svare om en 38 eller 40 mm idf passer på den manifold min 44 idf sidder på nu?
Hvis ja, så er jeg frisk på at bytte en rigtig flot 44 idf med noget mindre. God deal eller hvad?

Skriv hvis i har noget!
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Bolthullerne passer.
Du skriver én ? Du har vel to ?
Hvis ikke så få fat i en mere. Du behøver ikke begå den samme fejl som VW gjorde på 1302-03. Det er prøvet. En karburator dur ikke. Med mindre du har en manifold hvor 1 og 3, og 2 og 4 er ført sammen. Plus en masse varme til den lange manifold. Til race måske, men ikke til gadebrug.
Tændingsrækkefølgen er forkert og rørene for lange. Måske med turbo ?
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Mark S Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Det er en centermonteret dobbelt weber, så den passer i bolthullerne. Hvorfor varme?
(permalink) Niels_Kristiansen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
jeg har en ekstra 40mm idf du kan købe

/Niels
-------------------------------------------
niels.kristiansen@gmail.com 2893-1000
http://www.facebook.com/niels.kristiansen1
(permalink) Farmer Member
Skrev for 20 years siden | | | |
GLEM NU DEN CENTERMONTEREDE IDF TING !!!!
Det dur IKKE til gaden ! Og slet ikke i en bus.
Brug din std 1600 karb, indtil du får "tid" til en 36 eller 40 mm i hver side. Eller et sæt Kads.
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Varme fordi det hjælper på at det brændstof der er blevet blandet, i karburatoren, ikke nedfælder i den lange kold rør igen. Men godt bliver det aldrig.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Mark S Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:7bdb9da209="Farmer"]GLEM NU DEN CENTERMONTEREDE IDF TING !!!!
Det dur IKKE til gaden ! Og slet ikke i en bus.
Brug din std 1600 karb, indtil du får "tid" til en 36 eller 40 mm i hver side. Eller et sæt Kads.[/quote:7bdb9da209]
Jeg gør et forsøg og hvis ikke så bruger jeg std. pict 34. Det skader ikke at prøve :D

Reply

You must log in to post.