Har en 44 idf med manifold. Den er desværre for stor til mit projekt. Er der nogle der kan svare om en 38 eller 40 mm idf passer på den manifold min 44 idf sidder på nu?
Hvis ja, så er jeg frisk på at bytte en rigtig flot 44 idf med noget mindre. God deal eller hvad?
Skriv hvis i har noget!
Bolthullerne passer.
Du skriver én ? Du har vel to ?
Hvis ikke så få fat i en mere. Du behøver ikke begå den samme fejl som VW gjorde på 1302-03. Det er prøvet. En karburator dur ikke. Med mindre du har en manifold hvor 1 og 3, og 2 og 4 er ført sammen. Plus en masse varme til den lange manifold. Til race måske, men ikke til gadebrug.
Tændingsrækkefølgen er forkert og rørene for lange. Måske med turbo ?
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Det er en centermonteret dobbelt weber, så den passer i bolthullerne. Hvorfor varme?
jeg har en ekstra 40mm idf du kan købe
/Niels
GLEM NU DEN CENTERMONTEREDE IDF TING !!!!
Det dur IKKE til gaden ! Og slet ikke i en bus.
Brug din std 1600 karb, indtil du får "tid" til en 36 eller 40 mm i hver side. Eller et sæt Kads.
Varme fordi det hjælper på at det brændstof der er blevet blandet, i karburatoren, ikke nedfælder i den lange kold rør igen. Men godt bliver det aldrig.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
[quote:7bdb9da209="Farmer"]GLEM NU DEN CENTERMONTEREDE IDF TING !!!!
Det dur IKKE til gaden ! Og slet ikke i en bus.
Brug din std 1600 karb, indtil du får "tid" til en 36 eller 40 mm i hver side. Eller et sæt Kads.[/quote:7bdb9da209]
Jeg gør et forsøg og hvis ikke så bruger jeg std. pict 34. Det skader ikke at prøve :D