H
-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
Undskyld jeg fik måske udtrykt mig lidt hårdt men det er jeg jo kendt for.. :oops:
Men engang imellem skal man altså læse lidt i indlægget inden man skriver.. Og lad være med at byde, købe, bede om billeder eller ævle løs om at i er på bistand og at jeres farmor er på overførdselsindkomst hvis ikke i har intentioner om at afhente varen..
Jeg har lagt mærke til at det er en lille flok af de samme mennsker der sidder og galer op om billeder selvom om de godt ved at de har brugt deres sidste penge på deres adsl regning.. Hvorfor se noget man ikke kan købe alligevel? Syntes det er på tide at vi får vendt dette enme godt og grundigt! Jeg føler mig selv enormt provokeret når jeg ser folk bede om billeder af en ny sliddel til en folkevogn?? Hvorfor? Hvis ikke du ved hvordan den ser ud så er det nok ikke den del du mangler!
Der er kun en måde at sige det på.. Show up or Shut up..
/Kas
Jeg kan også kun tilslutte mig det kasper siger, og jeg forstår også udemærket at Niels ikke gider rode mere med det.
Fuck jeg har også brugt meget tid på at skrive, maile, tage billeder og finde info osv. osv. for så at finde ud af at personen slet ikke var seriøs køber...... men man lærer med tiden at sortere i det.
Men kort og godt - dem der ringer eller kigger forbi er seriøse. sådan ca - på en meget firkantet nordjysk bitter måde
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
ok for mig fremstod det ikke som at han ikke var sælger.
jeg bad heller ikke om billeder. men jeg spurgte bare lidt til standen.
jeg kører ikke til den anden ende af landet for at kigge på en 95 % komplet Adskildt bil!!!! det tager tid og er dyrt hvis det viser sig at den er værere stand end man tror.
så kan man sige at jeg kunne ringe. men det er altså mærkligt for mig at ringe til folk jeg ikke kender hvis jeg nu bare kan skrive. -- kald mig hvad i vil
[quote:5ec6332403="MitchBuchannon"]
Men engang imellem skal man altså læse lidt i indlægget inden man skriver.. Og lad være med at byde, købe, bede om billeder eller ævle løs om at i er på bistand og at jeres farmor er på overførdselsindkomst hvis ikke i har intentioner om at afhente varen..
/Kas[/quote:5ec6332403]
Hold da kæft folk begynder a skabe sig nu...
jeg er ny her og spør bare om hva model det er da jeg ikke har haft særlig held med a finde ud af det på nettet.. og siden i nu skulle forestille at være en flok entiusiaster og ikke en børnehave kunne jeg da godt tænke mig lidt hjælp?
og JA jeg er på Su og har ikke mange penge.. hvorfor fanden skulle jeg ellers spørge til en ringere bil til 6000, frem for en bil der allerede er halvt færdig men som koster over det dobbelte..? :?
Alt er ikke OK bare fordi man er ny eller studerende eller lignende..
Ja, det er entusiaster der er samlet her, men det betyder ikke at alle er ellevilde hvergang der melder sig en ny VW-ejer med spørgsmål..
Og så mener jeg også det er på sin plads med lidt god tone og gensidig respekt.
At have noget til salg og blive brændt af igen og igen er ikke fedt, det ved jeg alt om.
Mitch B har 100% ret i hvad han skriver
Chill nu lige folkens.
Manden blev [censored], fordi folk ikke læste hvad der stod i annoncen.
At det så ikke er smart at sætte 12 biler tilsalg i én annonce uden uddybende oplysninger og forvente at folk ikke stiller spørgsmål er så noget andet! Noget helt tredje er at man bliver irriteret over at folk bare vil se billeder og ikke købe noget.
Slap nu lige af ik? ´
At man ikke kigger forbi lige med det samme betyder da ikke at man ikke er seriøs. Det betyder bare at man gerne vil vide hvad man kører efter.
Jeg gad sgu ikke køre til
OK, Now for my 2 Cents worth.
LETS DROP THE BULL AND MOVE ON, nobody died here !!
Many people had good points and comments, but time to move on to better playgrounds. Life is too short .
Ok, new idea, EVERYBODY that has something to sell. Why dont you all get together, meet us at my place, lay everything out on the lawn, put a web cam on it, and auction off everything. One hot day of selling everything.
Second idea, every member of VWNet donate 500kr , total all the money and open a VW store in Roskilde ( Close to me, good idea ! ;-) We can then put the wifes in to keep up the store ! ;-)
Third idea, if its not bolted to your VW, you have to sell it in for 14 days, that makes all us missing stuff very happy !! ;-)
OK, the ideas were bullshit, but got bored at reading some of the things, hope you all have a great weekend and see some of you at VW Euro.
Hilsen, Coty
til Mathiasen og andre:
for det første kender jeg dig ikke og har heller aldrig snakke med dig, så hvorfor du siger jeg blev sur, har jeg ingen ide´om !!
.....facts er at jeg skrev at hvis der var spørgsmål så RING eller mail, deri ligger det vel at jeg er forberedt på at folk vil have uddybende spørgsmål, men folk ringede ikke, men skrev i stedet...og klaus sidder ikke 24-7 på nettet (faktisk aldrig...alt vwnet går gennem mig)
Dersom det ikke er mine biler allesammen men delvis Klaus´s, så ville det alt andet lige være en fordel at folk snakker med ham og han kan give de oplysninger folk er intereseret i.
så kan folk jo RINGE og spørg, hvorefter der kan blive taget nogen billeder fra de ønskede vinkler og hjørner mv. efter mulig købers ønske.
Der er ingen der beder om at man skal køre over og kikke på bilerne uden yderlig information...
Jeg skrev med store bogstaver :-) enda med gult at alt henvendelse var pr tlf eller evt. mail og at der ingen billeder var.
MEN vi blev hurtig klogere vedr. fremgangsmåden, for folk sansede ikke at læse det hele igennem, men begyndte at spørge efter billeder mv.
Så derfor tog vi konsekvensen og skrev at der kommer et nyt indlæg med detaljerede oplysninger og foto senere..netop fordi jeg ikke gider at sidde og svare på alle de skriftlige spørgsmål, bare fordi folk ikke gider at tage knoglen og ringe.....
Det er sgu ikke for at være kort for hovedet eller en brokrøv....men jeg gider sgu ikke sidde og lege sekretær og svare på om den 85´er mexico har fine bundmåtter og om den har cdáfspiller mv. eller om den Jeans´s er med alm eller stonewash sæder. Jeg lader de modtagende mails forblive i min varetægt og henviser til at folk i stedet ringer til Klaus på tlf. 402 90 816 efter kl 16 på hverdage eller efter kl 13 fredag.
PS: vi kommer til vw-euro.....hvis det har interesse kan vi jo tage nogen billeder med og skal vi så ikke stoppe denne tråd
PPS: jeg er ikke sur :-D Mathiasen who ever U R :lol:
Hej Niels. Undskyld. Det var ikke ment på den måde. :-D Det var forkert af mig at kalde dig sur! Håber ikke du blev sur! ;-)