"Min" gamle cf bus er også meget mat i malingen, jeg tror ikke på den nogensinde har været blank. Den nye derimod er fin blank.
Hvis det har været en cf-bus er der sikkert blevet passet godt på den.
Tillykke med den
René
jo men denne er også passet godt på. Den har været afmeldt siden primo 93 og klargjort til syn 2 gange siden af henholdsvis ejer og hans søn men af ukendte årsager gad de ikke syne den alligevel :? :? :roll:
Den har kun været brugt til camping og er derfor overvejende kørt i sommervejret og det præger den også. Den havde en smule rust i baghjørnerne og lidt ved kofangerfæstet foran men jeg er efterhånden færdig med at lave det...... jeg er dog nødt til at gå sagte frem for projektet skal holde hele vinteren ellers skal jeg nok skilles. Desuden er der en hel del indretning at se til. Et komplet westfaliainteriør fulgte med i ok stand men gasblus, køleskab håndvask osv osv
kort sagt en rigtig fed slæde med kun 2 år til ventranafgift
Flot slæde....
Hvis du fortsætter i det tempo, så kunne du få pladsen på en autoophug til at ligne et udstillingsvindue ved VW i løbet af en dag.
Stærkt gået! Imponerende! (=læs misundelig)
Hilsen
BuggyVind
næsten for lav....men også kunnæsten. Tror sgu den skal have et klik mere nedad i røveren
hmmm lortekamera....prøver lige at lysne lidt
Er det dropspindler + justerbar forbro? Og har du smallet broen?
-------------------------------------------
It's not just a car
It's a volkswagen...
Tlf: Enoghalvtres Tooghalvfems Seksogfyrre Seksogfirs
yessir. Du er nødt til at smalle forbro for at få "den højde"
konen er glad nu!!!! 59'eren er så godt som fædig og hun kan se der sker lidt på bussen så der er knapt så meget pres på for tiden.....nu har det også stået stille i godt 6 uger........tilfreds nu HMS
[quote:9fdfac7c4b="hendrixxx"]konen er glad nu!!!! 59'eren er så godt som fædig og hun kan se der sker lidt på bussen så der er knapt så meget pres på for tiden.....nu har det også stået stille i godt 6 uger........tilfreds nu HMS[/quote:9fdfac7c4b]
Ja for f..... så er der snart plads til min i maler boksen :wink:
du kommer bare......jeg skulle vel nok kunne slå en karry/tyndskidsfarve sammen vi kan rulle på bussen.......ja det var da det du ville have ikk!!!!!
Arrrghh nein det var en pang farve som den der var på de latex dragte som jeg så buggy drengene brugte som kører dragt (HMM lusket)her i sommers :P
matsort.....som alle de andre vw i hulen
lidt motor er der også blevet tid til at slå sammen
Det ser fandme ok ud maler. 8)
cool.. men kunne du ikke have sænket den nu du var igang? ;-)
Hey.
Super lækkre fælge, må man spørge om hvilken brede de har?
MVH Ole
6" tror jeg med 195/50-15
motoren er monteret.... lidt mere er malet.
fede fælge...sådan nogle ku jeg godt tænke mig! Nice bus!
jeps t68 og de var til nice price tilmed, så jeg kunne ikke dy mig.....
Hey mester har du fået gang i dyret ????
HMS