...fra Bengt Holmen, Sverige.
Han har tidligere fortalt mig at han var ved at lave en okrasa med forøget kubik. Mener han snakkede omkring 1400 cc.
Så vidt jeg kunne forstå var hans plan at bruge en 356 krumtap. Cylindrene var originale 30 HK´s, med nogle moderne modeficerede stempler. Hvilke ville han ikke ud med dengang.
Men han sagde at afstanden mellem topstykkerne skulle bibeholdes som original.
Han har da fået den færdig - COOL. Har sagt det før, men siger det gerne igen: VINTAGE SPEED RULES.
Har skriver således:
"Var o bromsade min Okrasamotor i fredags hos JPM i Helsingborg, 64 hk blev det.
Ha de gott i höstrusket
Hälsningar Bengt Holmén"Var o bromsade min Okrasamotor i fredags hos JPM i Helsingborg, 64 hk blev det.
Ha de gott i höstrusket
Hälsningar Bengt Holmén"
Hilsen Henrik H. - MIB
Han har tidligere fortalt mig at han var ved at lave en okrasa med forøget kubik. Mener han snakkede omkring 1400 cc.
Så vidt jeg kunne forstå var hans plan at bruge en 356 krumtap. Cylindrene var originale 30 HK´s, med nogle moderne modeficerede stempler. Hvilke ville han ikke ud med dengang.
Men han sagde at afstanden mellem topstykkerne skulle bibeholdes som original.
Han har da fået den færdig - COOL. Har sagt det før, men siger det gerne igen: VINTAGE SPEED RULES.
Har skriver således:
"Var o bromsade min Okrasamotor i fredags hos JPM i Helsingborg, 64 hk blev det.
Ha de gott i höstrusket
Hälsningar Bengt Holmén"Var o bromsade min Okrasamotor i fredags hos JPM i Helsingborg, 64 hk blev det.
Ha de gott i höstrusket
Hälsningar Bengt Holmén"
Hilsen Henrik H. - MIB