Som overskriften sier , har fordypet meg en del inn i begge mulighetene .
Bilen skal brukes til bane / gate . Ikke drag race .
Så kom nå endelig med bra og negative sider med de 2 alternativene .
Begge motorer skal havne på ca 140 hk på svinghjul .
Jeg er villig til og bygget et bra og fungerende vann kjøle anlegg til wanklen , hvis dette alternativet betyr at motoren virkelig kan brukes , i stedet for en litt enklere løsningen med t4 luftkjølt , men men ??
Håper på litt meninger og erfaringer fra dere - PS må ta valget snart hvis bilen skal være klar til neste sommer .
Og en siste ting : Sånn moral tema ang det og "ødelegge bilen " med en motor av annen type en vw . Er jeg villig til å gjøre dette hvis man får en bedre løsning på den måten
Mvh
Puma-alex
Bilen skal brukes til bane / gate . Ikke drag race .
Så kom nå endelig med bra og negative sider med de 2 alternativene .
Begge motorer skal havne på ca 140 hk på svinghjul .
Jeg er villig til og bygget et bra og fungerende vann kjøle anlegg til wanklen , hvis dette alternativet betyr at motoren virkelig kan brukes , i stedet for en litt enklere løsningen med t4 luftkjølt , men men ??
Håper på litt meninger og erfaringer fra dere - PS må ta valget snart hvis bilen skal være klar til neste sommer .
Og en siste ting : Sånn moral tema ang det og "ødelegge bilen " med en motor av annen type en vw . Er jeg villig til å gjøre dette hvis man får en bedre løsning på den måten
Mvh
Puma-alex