Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  2xweber idf40 karbs 1800 kr for s

Tags:
No tags yet.

(permalink) kitcarlasse Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Kom så drenge :D NU SUPER PRIS - nu 500 kr under indkøbspris fra Niels...........
(permalink) kitcarlasse Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Nu mulighed for at få billede.... omsider ! Da jeg er blevet den lykkelige ejer af et digitalkamera :D
(permalink) kitcarlasse Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hva siger i ? de er da nydelige :P
(permalink) kitcarlasse Member
Skrev for 20 years siden | | | |
hva med et bud ?
(permalink) vwanders Member
Skrev for 20 years siden | | | |
8) Du Lasse.. Man kan vel ikke være så heldig at de under renoveringen også er blevet forberedt til tryk, vel..?
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) Nova Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Jeg var inne på samme tanken.

Hva er det som skal til for å gjøre disse Weber klar for turbo?
(permalink) vwanders Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Der findes et upgrade kit, med andre membraner og pakninger som kan tåle trykket, så vidt jeg har forstået..
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) SVINGEL Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Jeg mener at have læst et sted at man kan lade turboen suge igennem karboratoren, så skal man kun bruge en, der skal så skiftes pakninger/lejer så den kan tåle benzin.


Mvh Bjørn
-------------------------------------------
Bjørnen
b.svingel@gmail.com
Frederiksværk 21796352
(permalink) vwanders Member
Skrev for 20 years siden | | | |
8) Jaja det er helt korrekt.. Det er det nemmeste - kaldes "drawthrough".

Men det er hvis man vil have et såkaldt "blowtrough" system, at karburatorerne skal kunne klare trykket.
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) Anonym Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg tænkte på om sådan et sæt passer på en Golf2 1.3 motor ? Og hvor meget man evt kunne hente?

Mvh Ken
kroell@c.dk
(permalink) vwanders Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:929a14abed="gæsten ken"]Jeg tænkte på om sådan et sæt passer på en Golf2 1.3 motor ? Og hvor meget man evt kunne hente?

Mvh Ken
kroell@c.dk[/quote:929a14abed]

8) Det gør de ikke.. På en Golf skal de være sidestrømskarburatorer, altså "ligge ned". De her er faldstrøms, dvs de står op.

Så medmindre du kører uden motorklap..
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk


Reply

You must log in to post.