jeg overvejer om at sælge mit cabbie projekt fra 1956. jeg er stresset med min samba, og garagen kan kun rumme 3 veteranbiler. jeg er relaxed i den her sag og ikke alt for vild med at sælge den, men man ved jo aldrig ...
---
bilen kommer fra finnland. den er original fra marts 1957. alle dele er med, endda afviserarme og ny kaleschesæk. der er mange mange nye stumper på. en originalmotor fra 1956 er med. gearkassen er komplet og alt andet skulle være der. jeg har samlet stumper i 3 år til det her projekt.
der er en nyrenoveret bund original fra 1956 med ekstra papirer med i projektet. bunden er uden rust og malet. samtidig er hele bremsystemet med nye dele fra schmidt - lorenz. samtidig er der ekstra tyske papirer med på fra en 1956 cabriolet. der er altså 3 papirer på bilen, 2 cabiier 1956 og 1957 og en original 1956 eksportbund nyrenoveret.
prisen er fast 8.000,- euro på den kontant når den hentes - men jeg forlanger 400,- forhåndsbetaling.
---
hvad skal der laves på bilen?
nye varmekanaler!
nye gummilister i vinduerne!
elektrik!
småtingsarbejdet, og bunden er klar
jeg gider ikke bruge tiden på snak om prisniveau og dumpinghalløj. det er en fast pris og ellers sælger jeg den først når jeg bliver pensionist om 25 år ;-) såfremt min datter om 16 år ikke bliver vild med den ...
den er i øvrigt billigt i vægtafgift, nok noget der pynter i sammenligning med en 1303 cabbie på maks 51.000,- dkr i afgift.
bilen står i flensborg
astalavista
jens
meyer-jess@foni.net
[img:4fcf4635a2]http://www.home.foni.net/~meyer-jess/samba/2004.jpg[/img:4fcf4635a2]
---
bilen kommer fra finnland. den er original fra marts 1957. alle dele er med, endda afviserarme og ny kaleschesæk. der er mange mange nye stumper på. en originalmotor fra 1956 er med. gearkassen er komplet og alt andet skulle være der. jeg har samlet stumper i 3 år til det her projekt.
der er en nyrenoveret bund original fra 1956 med ekstra papirer med i projektet. bunden er uden rust og malet. samtidig er hele bremsystemet med nye dele fra schmidt - lorenz. samtidig er der ekstra tyske papirer med på fra en 1956 cabriolet. der er altså 3 papirer på bilen, 2 cabiier 1956 og 1957 og en original 1956 eksportbund nyrenoveret.
prisen er fast 8.000,- euro på den kontant når den hentes - men jeg forlanger 400,- forhåndsbetaling.
---
hvad skal der laves på bilen?
nye varmekanaler!
nye gummilister i vinduerne!
elektrik!
småtingsarbejdet, og bunden er klar
jeg gider ikke bruge tiden på snak om prisniveau og dumpinghalløj. det er en fast pris og ellers sælger jeg den først når jeg bliver pensionist om 25 år ;-) såfremt min datter om 16 år ikke bliver vild med den ...
den er i øvrigt billigt i vægtafgift, nok noget der pynter i sammenligning med en 1303 cabbie på maks 51.000,- dkr i afgift.
bilen står i flensborg
astalavista
jens
meyer-jess@foni.net
[img:4fcf4635a2]http://www.home.foni.net/~meyer-jess/samba/2004.jpg[/img:4fcf4635a2]