Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
12:10 Karsten_vw: Glædelig jul ?
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Stødstænger

Tags:
No tags yet.

(permalink) ses_auto Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hvorfor spiser min 2300ccm motor spidsen af den ene stødstang, jeg har justeret ventiler, men det holder ikke.

SES_AUTO
-------------------------------------------
Alt hjælp er godt, men rigtig hjælp er bedre, så lær FØRSTEHJÆLP før det er for sent.
(permalink) Rasser Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Du er 100% sikker på at det er stødstangen og ikke evt. løfteren, rampen på knasten eller andet der bliver "spist" ?? og i hvad ende bliver den spist ?

For at få helt specifik hjælp er du nok nødt tilat komme med lidt mere præcise oplysninger om dit problem (løftere, knast, vippearme, fjedertryk osv. osv.)

går ud fra det er en stroket T1.... eller hva ??
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Måske er din vippearmsgeometri så meget forkert at den ikke kan være i vippearmen i en yderstilling.
Jeg har set løftere uden smørehul.
Uoriginale vippearme hvor det ene hul er "anderledes"
Med alle de kinesiske stumper der er på markedet er der mange muligheder.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.