Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Stylet VW

Tags:
No tags yet.

(permalink) Galaxie Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Prøv lige og se den her VW der er sku godt nok en der har givet gas på værkstedet :!:
Er det en her inde fra :?:

http://www.bilgalleri.dk
-------------------------------------------
email: flemming@erkongen.dk
(permalink) Mark S Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Nej, han er ikke herinde...Jeg kender ham.
Han har firma her syd for KBH
http://future-carstyling.dk
(permalink) Galaxie Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Man må sige at han er fix på fingerene :!:
-------------------------------------------
email: flemming@erkongen.dk
(permalink) Rasser Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Jeg er noget imponeret over at han har hevet 120Hk ud af den 1914.... jeg troede ikke det var muligt at hive så meget effekt ud af en motor med db. karburatorer.

Bilen er vist en smagssag.... men jeg kan da godt se der er puttet mange dyre og flotte stumper derpå/i - men i mine øjne er det stilen, og måden man sammensætter delene på der tæller.
Det dur bare ikke at sammenblande så modsatte stilarter som på denne bil.


men igen smag og behag - og heldigvis for det, ellers ville det hele blive alt for kedeligt
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) cardude Member
Skrev for 20 years siden | | | |
det er her at ale de interesante billeder er. http://future-carstyling.dk/WV.html
(permalink) Blob Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Det kunne være spændende at se en Buggy hvor der blev lagt lige så meget arbejde i.
Jeg synes at alt det Hi-tec ville passe en smule bedre i en buggy.
Nogle der har billeder af vold-gejlet buggyér?

Men der er da flot efter min mening. Der er lagt et stort arbejde i den.
Blob
(permalink) wcmekanikeren Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hvis jeg ikke tager meget fejl, har han kørt som reklame bil for pioneer... Jeg har ihvertfald set en fuldstændig magen til for pioneer, i bellacenter bl.a...

Hilsen

Jens
-------------------------------------------
http://www.copenhagenwings.dk fang mig på 20-240-905
(permalink) T4-builder Member
Skrev for 20 years siden | | | |
er det ikke også den der var i v-max...
(permalink) wcmekanikeren Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Jo jeg synes godt nok det ligner... der kan næsten ikke være 2 sååå ens... eller? :P
-------------------------------------------
http://www.copenhagenwings.dk fang mig på 20-240-905
(permalink) cardude Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:6ed4aa4c3b="T4-builder"]er det ikke også den der var i v-max...[/quote:6ed4aa4c3b]

JO det er det.

[quote:6ed4aa4c3b="wcmekanikeren"]Hvis jeg ikke tager meget fejl, har han kørt som reklame bil for pioneer... Jeg har ihvertfald set en fuldstændig magen til for pioneer, i bellacenter bl.a...

Hilsen

Jens[/quote:6ed4aa4c3b]


JO det er det også, hele hans anlæg er blevet sponsoret af pioneer der er for over 80.000,- dkr.
(permalink) Farmer Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:7b47cbfd91="Rasser"]Jeg er noget imponeret over at han har hevet 120Hk ud af den 1914.... jeg troede ikke det var muligt at hive så meget effekt ud af en motor med db. karburatorer.

[/quote:7b47cbfd91]
Du mener een db karb., ik´?
Naarh, du. Det er nok ponyheste skal du se.
120 hk på en centermount er da ikke umuligt, men der skal kloges nååed i motoren for a´den leverer varen.
T.
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Jeg synes mange ting på den bil virker rigtig fint. Det er også rart at se at han stadig bygger biler. Ham og hans bror plejede at komme på mange vw-træf. De havde begge to show-biler.

G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Chritte Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Jeg så den på Copenhagen Motor Show - bilen er rigtig flot bygget og mange fede detajler, og al respekt for det store arbejde der er lavet på den, men selve stilen i sig selv er jeg måske ikke så vild med, men stadig en fed bil...
(permalink) Rasser Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:8fea7eea4a="Farmer"][quote:8fea7eea4a="Rasser"]Jeg er noget imponeret over at han har hevet 120Hk ud af den 1914.... jeg troede ikke det var muligt at hive så meget effekt ud af en motor med db. karburatorer.

[/quote:8fea7eea4a]
Du mener een db karb., ik´?
Naarh, du. Det er nok ponyheste skal du se.
120 hk på en centermount er da ikke umuligt, men der skal kloges nååed i motoren for a´den leverer varen.
T.[/quote:8fea7eea4a]

Jo præcis... fik vist bare ikke udtrykt mig så godt...... men EN db. karburator - jo!


og Chritte... du udtrykker det faktisk meget godt - kan kun tilslutte mig det
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) André Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Den har også været udstillet i bellacenteret, har selv et billede af den.
(permalink) munken Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hep!


Den holder nede foran bildillen på Roskildevej i Rødovre af og til. Mon ikke ejeren har relationer til den biks.

Anyway, bilen er da meget sjov - på afstand er lakeringen ret blæret men man skal sgu være lidt til sådan noget turbo/german-agtigt for at tænde på den.

Men objektivt set er det altid superblæret når folk hælder en masse timer og ideer i deres projekter uanset om man kan li' deres stil eller ej. Og gutten her har fandme gået til stålet i mere end en forstand!

Cheers
Kasper
-------------------------------------------
Let it flow - let yourself go
Slow and low - that is the tempo

Reply

You must log in to post.