Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Donbugs Cobrabuggy SOLGT

Tags:
No tags yet.

(permalink) donbug Member
Skrev for 19 years siden | | | |
så er der en ny benzinpåfyldning
(permalink) Heide Member
Nåede ikke lige at læse hele indlægget igennem men det ser kanon ud.... hvad har du gjort af det røge karosseri
(permalink) dinedk Member
damn det ser godt ud:-D
Det købte Hendrixx og han havde det til salg senere så det....
(permalink) BuggyLed Member
Det ser jo mega godt ud.. Ceep up the good work..
Er det et dæksel du selv har lavet, eller er det købt, i så fald hvor?
Det er hjemmegjort jeg er for nærig til at købe alle de hardcore man kan finde de koster vist 800-til rigtig meget
(permalink) Bugmeister Member
Der kan man bare se hvad utidig omgang med drejebænk kan føre til 8)
Og så er den da mindst lige så køn som en "køwens".
(permalink) BuggyLed Member
Ja, plus det da forhøjer den personlige værdi af bilen væsentlig mere, når små detaljer som denne er home-made.. Det er jo lidt det en buggy går ud på.. at bygge og lave så meget af skidtet selv. :wink:
(permalink) virring Member
ja mega flot benzin dæksel.
-------------------------------------------
Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg
Ja så er der igen sket ting og sager, jeg har bestemt mig for at nu skal det være, buggyen skal på plader og det kan ikke gå hurtigt nok.
Jeg har arbejdet rimeligt seriøst den sidste måned (hvilket også kan ses på antallet af mine indlæg her) og nu skal den til syn Fredag d. 13. :twisted: uhaaaa jeg har fået den forhåndsvurderet (igen) og jeg er bare næsten klar så nu håber jeg snart at gøre de nordfynske veje m.fl. usikre
Claus
det sidste
(permalink) Farmer Member
Har du stjåled de forlygter fra en Linde truck ???. De ligner squ dem fra min H50ér. Jeg tror iøvrigt du får en anmærkning på for lav lyskegle ;-)
T
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) SVINGEL Member
Ja den hænger lidt med lyset. Hvor er dine DCNF kabs???
Bjørnen
b.svingel@gmail.com
Frederiksværk 21796352
(permalink) stroemberg Member
Flot arbejde.!! Hvad er det som du har malet med på forbro osv.?

Stroemberg
Ja Torben den hænger lidt med lygterne mener du virkelig jeg skal justere inden syn de bliver sgu da også mere og mere krævende. :lol:

Mine dcnf karbs må lige vente jeg vil have den synet NU og har ikke samlet den motor der var planen.....kommer senere

malingen den sølvfarvede er en eller anden sølv øhh ja hvad skal jeg sige jeg kan ikke lige huske hvad den hedder men kan finde ud af det
(permalink) stroemberg Member
Det ville være skønt hvis du kunne finde ud af det. :)

Stroemberg
(permalink) nuser Member
3 ting som du skal være opmærksom på, ingen sideskørter: så skal du have en afkærmning forand baghjul og stænklapper, der skal være stænklapper ved forhjul, noget med at 30% af hjulet skal være dækket (gælder også bag), lån nogle andre hjul til syn og vurdering ellers koster det, (du skal have samme hjul på til syn og vurdering) ellers er det en vogn jeg glæder mig til at se i klub fyn, bor selv i Odense N, smutter jævnligt en tur på nordfyn
(permalink) marca Member
[quote:1445dc5b7c="donbug"]Ja Torben den hænger lidt med lygterne mener du virkelig jeg skal justere inden syn de bliver sgu da også mere og mere krævende. :lol:

Mine dcnf karbs må lige vente jeg vil have den synet NU og har ikke samlet den motor der var planen.....kommer senere

malingen den sølvfarvede er en eller anden sølv øhh ja hvad skal jeg sige jeg kan ikke lige huske hvad den hedder men kan finde ud af det[/quote:1445dc5b7c]

Hej Donbug. Jeg kender muligvis én som kan komme med det helt rigtige navn på det maling. Det er vist noget Hempel.... :wink: Meget stærkt... Det ser godt ud. Håber du snart ringer, så vi kan følges på en lille tur rundt i det fri.
(permalink) Blob Member
Hvor gammel er din bund?
Hvad gør du mht. seler?

Der skulle efter sigende være nogle buggyér på fyn som er blevet synet med H-seler. Nogle der ved hvordan det er foregået? Eller som kender dem så man kunne kontakte ham og få lidt erfaring.

Ellers et flot stykke arbejde!!
bunden er fra `67 så der kommer ingen seler i til syn
måske h-seler i senere.
(permalink) Blob Member
Så er du sku heldig, så er det jo slet ikke lovkrav for dig.

Jeg skal desværre have seler i min, og har problemer med at finde en god løsning. :? :? :?
[quote:3eeae46a5a="nuser"]3 ting som du skal være opmærksom på, ingen sideskørter: så skal du have en afkærmning forand baghjul og stænklapper, der skal være stænklapper ved forhjul, noget med at 30% af hjulet skal være dækket (gælder også bag), lån nogle andre hjul til syn og vurdering ellers koster det, (du skal have samme hjul på til syn og vurdering) ellers er det en vogn jeg glæder mig til at se i klub fyn, bor selv i Odense N, smutter jævnligt en tur på nordfyn[/quote:3eeae46a5a]
Ja jeg ved godt det med skærmene de er sat bagpå men mangler lidt til foran hvor de nok er nødt til at dække lidt mere end normalt da dækkene rager ud over i siden.
Men du har måske hjul der passer bedre jeg kan låne det var jo dejlig nemt når du bor i Odense N
Jeg har også lavet en skærm der dækker potten så man ikke kan brænde sig på den, kønt er det ikke men det virker
en anden ting som jeg har lagt mærke til er at de bagerste hjul skræver lidt udad forneden jeg har set det på andre buggyer, er det noget de kan sige noget om til syn
(permalink) nuser Member
Jeg ligger inde med et par hjul, men det er nogle jeg selv har "lånt" til syn og vurdering, finder lige ud af om du også må låne og det må du godt, ring for nærmere aftale, baghjul siger de ikke noget til, den afskærmning som jeg henviser til, kan du se på vedhæftede billede, det er den lille trekant som sidder før baghjul, billedet af Henrik_W´s bund, håber det er ok at bruge det
(permalink) Blob Member
[quote:e67e0474d5="donbug"]Jeg har også lavet en skærm der dækker potten så man ikke kan brænde sig på den, kønt er det ikke men det virker[/quote:e67e0474d5]

Jeg synes da det ser meget pænt ud. Det ligner da heller ikke det som alle andre kører med. Man skal jo have lavet en eller anden for form afskærmning så dette var da en god idé.

Reply »

You must log in to post.