en mail jeg fik af manden ( og fik lov til at sætte den her ind )
du får lige en kort beskrivelse af bilen...
Bilen er som sagt en Zwitter model, det vil sige en overgangsmodel fra split bagruden til ovalen, den har den karakteristiske split bagrude, men resten af bilen er identisk med en oval (nyere undervogn og ændret instrumentbord bl.a., hvilket gør at den er rimelig let at finde stumper til i forhold til de gamle) der blev kun produceret ca 53000 af denne zwitter type, produktionen af zwitteren ophørte d. 10 marts 1953, hvorefter den overgik til den ovale bagrude.
Da jeg købte bilen var den blevet sandblæst af den tidligere ejer,
men af en eller anden uforklarlig årsag var den ikke blevet grundet ordentlig,
så den var indkapslet i overfladerust
Den er blevet sandblæst og grundet over det hele for at være sikker på det ik sker igen.
Pladearbejdet er ikke påbegyndt endnu, der skal svejses inden den er klar til
at blive malet.
Jeg har vedhæftet 5 billeder, 2 fra før den blev sandblæst, og 3 efter den er blevet sandblæst og grundet (den er blevet grundet med rød grunder).
Der mangler nogle ting til den: indtræk,afviservinger, lygter og som sagt motor.
De papirer jeg har er en 'fødselsattest' fra Volkswagen i Wolfsburg hvor det bl.a. bekræftiges at den er solgt i Danmark, og et papir fra centralregisteret som skal medbringes til første syn, de to dokumenter udgør basis for registreringsattesten.
Dette følger med bilen: Karosse med døre, platform, front og bagklap, skærme, gearkasse,
for/bagtøj, fælge og andre små ting, der medfølger også et rat (batwing!), desuden en del pladedele nye og brugte, bl.a. et ny rammehovede og nye bundplader.
Bilen sælges pga. pladsmangel, den står hos mine forældre hvis du er
interesseret kan du kontakte min far (Jens) på 75175773. Du er ligeledes velkommen til at skrive tilbage hvis du har nogle spørgsmål.
Hilsen
Malcolm Mikkelsen
du får lige en kort beskrivelse af bilen...
Bilen er som sagt en Zwitter model, det vil sige en overgangsmodel fra split bagruden til ovalen, den har den karakteristiske split bagrude, men resten af bilen er identisk med en oval (nyere undervogn og ændret instrumentbord bl.a., hvilket gør at den er rimelig let at finde stumper til i forhold til de gamle) der blev kun produceret ca 53000 af denne zwitter type, produktionen af zwitteren ophørte d. 10 marts 1953, hvorefter den overgik til den ovale bagrude.
Da jeg købte bilen var den blevet sandblæst af den tidligere ejer,
men af en eller anden uforklarlig årsag var den ikke blevet grundet ordentlig,
så den var indkapslet i overfladerust
Den er blevet sandblæst og grundet over det hele for at være sikker på det ik sker igen.
Pladearbejdet er ikke påbegyndt endnu, der skal svejses inden den er klar til
at blive malet.
Jeg har vedhæftet 5 billeder, 2 fra før den blev sandblæst, og 3 efter den er blevet sandblæst og grundet (den er blevet grundet med rød grunder).
Der mangler nogle ting til den: indtræk,afviservinger, lygter og som sagt motor.
De papirer jeg har er en 'fødselsattest' fra Volkswagen i Wolfsburg hvor det bl.a. bekræftiges at den er solgt i Danmark, og et papir fra centralregisteret som skal medbringes til første syn, de to dokumenter udgør basis for registreringsattesten.
Dette følger med bilen: Karosse med døre, platform, front og bagklap, skærme, gearkasse,
for/bagtøj, fælge og andre små ting, der medfølger også et rat (batwing!), desuden en del pladedele nye og brugte, bl.a. et ny rammehovede og nye bundplader.
Bilen sælges pga. pladsmangel, den står hos mine forældre hvis du er
interesseret kan du kontakte min far (Jens) på 75175773. Du er ligeledes velkommen til at skrive tilbage hvis du har nogle spørgsmål.
Hilsen
Malcolm Mikkelsen