Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  julegaven til junior?

Tags:
No tags yet.

(permalink) microracerdk Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:21048982ca="Blob"]Kan der fåes stumper til at "kille" motoren?

Fåes der kun en størrelse motor?[/quote:21048982ca]

man kan godt få tun, og vi får det også hjem på et tidspunkt, når leverandøren tager sig sammen.

vi har maskiner på 47 og 49cc. den lille motor er den hurtigste.
(permalink) microracerdk Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:81478c7961="Leonard"][quote:81478c7961="microracerdk"]men hvis man bare holder sig til villa-vejen, eller lidt ude på landet så sker det vist meget sjældent noget.[/quote:81478c7961]
Problemet er jo at hvis der sker noget, så er der ingen forsikring, og er det naboens lille pige der er løbet ud foran dig, som du har påkørt, så ved du hvorfor du ikke har råd til andet end et buskort resten af dit liv.[/quote:81478c7961]

det er helt korrekt at der ikke er nogen forsikring til at dække hvis man "dummer sig", men husk nu det også kan gælde jeres tunede vwér (max 20%effekt forøgelse!!!) samt de tunede knallerter, og det er jo ikke fordi at folk ikke bruger de ting "bare" fordi at forsikringen ikke dækker?!?
men hvis man bare tænker sig lidt om, og ikke lægger hjernen hjemme i skuffen inden man går ud og køre så, så skulle der jo heller ikke ske noget.
(permalink) Danborn Administrator
Skrev for 19 years siden | | | |
De er skide sjove og vandvittige billige så se nu og få købt så vi kan få kørt noget ræs til sommer!

I må ikke låne min, Så er det sagt!!
-------------------------------------------
My drinking team has a racing problem.... 23201389
(permalink) dennis_rol Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:485cdc4c26="microracerdk"]helt ny pocketbike / pitbike, til junior?, eller måske dig selv??
47cc 2-takt motor. topfart 55km/t (kan variere lidt efter førevægt), skivebremse for/bag, længde 1meter!!!, max førevægt 100kg.
haves i flere farver.
pris 2200kr + forsendelse.[img:485cdc4c26]http://images.aucland.com/ImgUsers/0/14/1459/145980/14598048.jpg[/img:485cdc4c26][/quote:485cdc4c26]

hvad koster forsendelsen til allerød er måske int
-------------------------------------------
tlf.20 64 75 05 ml.7-15 mail : dennis@guwi.dk
(permalink) microracerdk Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:a2db0ffefe="dennis_rol"]

hvad koster forsendelsen til allerød er måske int[/quote:a2db0ffefe]

denne lille model kan sendes med post-danmark, da den ikke vejer så meget, og fragten bliver 250kr.
(permalink) microracerdk Member
Skrev for 19 years siden | | | |
er der slet ingen der skal nå at have en lille bike til junior eller måske julegaven til dig selv?, det er jo ved at være sidste udkald hvis den skal nå frem inden jul :?
(permalink) kummefryser Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg har købt en magen til den røde på side 1.

i midtjylland så ku jeg spare fragten (den er bare i sølv og har el-start osse) er der ik osse det på den røde ?

selv om det er pisse koldt i Herning idag har jeg være ude og køre det er sku et sjovt stykke legetøj. og den vækker stor opsigt.

[font=Arial:f89876ed73]undskyld jeg blander mig i din annonce microracer.[/font:f89876ed73]
(permalink) microracerdk Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:6134f1fe2d="DOKA"]Jeg har købt en magen til den røde på side 1.

i midtjylland så ku jeg spare fragten (den er bare i sølv og har el-start osse) er der ik osse det på den røde ?

selv om det er pisse koldt i Herning idag har jeg være ude og køre det er sku et sjovt stykke legetøj. og den vækker stor opsigt.

[font=Arial:6134f1fe2d]undskyld jeg blander mig i din annonce microracer.[/font:6134f1fe2d][/quote:6134f1fe2d]

hej doka.

hvad måtte du slippe for den i jylland?, og jo den vi har er også med el-start.

og du blander dig da ikke, du viser bare folket hvilken skala dyret er i. ehrtil kan jeg jo så lige sige at den model som doka har afbilledet er ca 130cm, og den lille vi har (blå på side 1) er kun 1meter lang, men stadig beregnet til voksne-drengerøve, og større børn.
(permalink) kummefryser Member
Skrev for 19 years siden | | | |
jeg købte den på qxl den anden dag til 2500,- det var måske lidt held det ved jeg ik. den er helt ny. det var et midtjysk firma der havde den på.

ja den er 131 cm lang

og 50 cm bred ved styret

og 70 cm høj på det højeste sted

og den vejer ca 36 kg

Reply

You must log in to post.