Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  spg. Transport af bil fra usa til

Tags:
No tags yet.

(permalink) Bongo Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Fast pris: Fra sælger's hus i California, unloaded på kaj i Aarhus, port afgift betalt, alt i alt, alt inkl. $1600
(permalink) Allan_Wind Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Er det inklusiv havneafgifter? (ca. 2500 - 3000kr)
-------------------------------------------
Type 1 1956 Ragtop, Karmann Ghia Coupe 1957, Karmann Cab 1957 + (1963 Stingray :-)
(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:204b5803f2="Holmen"]Shipping fra østkysten ( New York/ Newark) til Bremerhaven: 900$ og kun 2-300$ mere, hvis det er fra vestkysten, L.A.
Min fars bil blev hentet hos sælgeren og fragtet til havnen( ca 700 km): 450$
Dertil kom der havneudgifter i Bremerhaven på 320
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) Bongo Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:d86807f197]Er det inklusiv havneafgifter? (ca. 2500 - 3000kr)[/quote:d86807f197]
Jeg er ikke hel sikkert Allan. Han sagde 'unloaded' at Aarhus - Skal lige prøve at find ud af hvad det betyder precis. Alligvel heller Aarus end slaber ned til Bremen & tilbage.
(permalink) KimHH Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hvordan betaler I sælger? Overfører man bare pengene og håber på at bilen kommer?
(permalink) Bongo Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det komme an på hvad sælger ville. Problemet er at de vil ikke shippe ind de har fået pengen, og vi vil hellere få bilen ind vi betaler. Fleste af dem jeg kender som har gjørde det, betalt og så sat i 6 uger med kryssede fingere. Ellers skal man kender en derover som kan gøre handel for sig. Måske betaler lidt mer, men så dukker bilen sikkert op.

Reply

You must log in to post.