Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  t2 splitwindow crewcap hvilke dime

Tags:
No tags yet.

(permalink) Leonard Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[img:359cf06dc5]http://www.imagevenue.com/loc31/67bf8_637174.jpg[/img:359cf06dc5]
Hvad hedder denne model?
- t2 splitwindow crewcap

Hvormeget plads er der bag forsæderne?
- altså afstand fra ryglæn til beklædningen på bagvæggen.

Kan dem fås med døre bagi eller kan man evt. lave en dør der selv?

Hvor langt er ladet?
- og hvormeget må den læsse og trække?
(permalink) Thomas Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Det er en t2 splitwindow crewcap. Den har en bagdør i højre side (omvendt på højrestyret model.)
Jeg vil gætte på at Ib eller Anders kan fortælle meget mere.... :)
-------------------------------------------
It's not just a car
It's a volkswagen...
Tlf: Enoghalvtres Tooghalvfems Seksogfyrre Seksogfirs
(permalink) Farmer Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Der er nærmest 0 plads fra forsædet og til den tværgående afstivning, medmindre man får lov til at lave den om indvemndigt, af SBI.
T2 Splitter og specielt crewcabben er coole vogne at se på, men man sidder ad H- til i dem IMO.
T.
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) microracerdk Member
Skrev for 20 years siden | | | |
sød "lille" ladvogn, hvad står sådanne en i hvis den er i god stand?
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Jeg ville nok bekymre mig mere om overhovedet at finde en...

De er sgu ved at være svære at støve op... Selv i baywindow versionen...
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Leonard Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Er forskellen på split og bay window om forruden er delt?
(permalink) kummefryser Member
Skrev for 20 years siden | | | |
ja det er jo så godt vi har en bay version på hylden sp

ja og så årgangen split fra 50 til 67

og bay fra 67 til 79
(permalink) vwanders Member
Skrev for 20 years siden | | | |
8) Ja Leonard, du tænker på kørestolslift og så videre, ikke..? Det kommer nok til at knibe lidt, men den kan jo som sagt godt bygges om..

Pris for sådan en.. Tja Henrik Scharling solgte sin til udlandet for 110.000,- så de er ikke billige! Men hans var nu også rigtig fin! Men de kan vel fåes fra 50.000 i kørende stand..

Egenvægten er 1125 kg, nyttelast 740 kg, totalvægen 1865 kg.

Ladet måler 1570 mm i bredden, i længden har jeg kun data på enkeltkabine, så der må man lige trække lidt fra på gefühl.. Men 2600 mm.
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) vwanders Member
Skrev for 20 years siden | | | |
8) Der er et utal af forskelle på splits og bays, men ja forruden er det mest tydelige.. Men Baywindows er lidt større, og findes med større motorer, samt større lasteevne. Men de mangler lidt sjæl i forhold til splitterne, synes jeg.. De er lidt mere "kedelige" eller hvad skal man sige..
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Uden helt at vide det, ville jeg ikke tro der nogen direkte forskel på målene på bil...

Jeg vil tro der er bedre plads foran i baywindow...

Foruden det har en Bay en bedre undervogn, og derfor bedre køre egenskaber...

Jeg mener ikke at der er dårlig plads bag ved førersæderne. Jeg montere Porsche sæder bag i min Crew cab, og der kan man da godt sidde rimlig fornuftigt. Selv om jeg er 190cm høj.
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) kummefryser Member
Skrev for 20 years siden | | | |
en bay crewcab måler 1855 mm X 1570mm på ladet

og den må køre med 1000 kg på krogen
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:ee01889b06="vwanders"]8) Der er et utal af forskelle på splits og bays, men ja forruden er det mest tydelige.. Men Baywindows er lidt større, og findes med større motorer, samt større lasteevne. Men de mangler lidt sjæl i forhold til splitterne, synes jeg.. De er lidt mere "kedelige" eller hvad skal man sige..[/quote:ee01889b06]

Hov hov anders....

Nej, ville godt give dig ret i rent udsendesmæssigt ( var det rigtig stavet ) er splitten flottere foran. men der er ikke meget forskel fra fordøre og bagud... Hvis vi snakker earlybay....
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) vwanders Member
Skrev for 20 years siden | | | |
8) Sandt nok! Det er også fronten jeg tænker på.. Og især indvendigt synes jeg "meget lidt godt" om bays..

Men de KAN være ultracool! Jeg glæder mig til at se din.. :wink:
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
He he... Der fik reddet den på målstregen...
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) vwanders Member
Skrev for 20 years siden | | | |
:D
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) Leonard Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:9493a88d41="vwanders"]8) Ja Leonard, du tænker på kørestolslift og så videre, ikke..?[/quote:9493a88d41]
Ligefrem en lift ser det ikke ud til at der plads til, men med suicidedoor i venstre side lige bag førersædet burde det kunne lade sig gøre at løfte kørestolen derind. Med en rigtig voldsænkning kommer førersædet jo næsten ned på jorden :-) hvor lavt kan det blive?
60 - 70 cm fra sæde til jord ?

Det kunne være fedt at køre den her til stranden på ladet
[img:9493a88d41]http://lam.dk/gallery/orig//Automotive/ATV-tur/DSCN0526a.jpg[/img:9493a88d41]
- og drømmene har man jo lov at have :-)
(permalink) vwanders Member
Skrev for 20 years siden | | | |
8) Du kan have din gravko på ladet!
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 20 years siden | | | |
der findes en variation af crewcabben - den bliver kaldt en BINTZ - der er 15 kendte exemplarer tilbage i verden - den er 30 cm længere i kabinen.
men har samme total længde . og er voldsom dyr kontra de andre/alm..
og fuck jeg føler mig som en nørd - når jeg ved sådan noget :P
[img:5e17cf1698]http://www.koed-doktor.dk/anders/ProfessorAnders_400.jpg[/img:5e17cf1698]
Men hva er din egentlige grund til at ville ha netop sådanen ??? med de mål
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) vwanders Member
Skrev for 20 years siden | | | |
8) Jeg føler mig endnu mere som en nørd når jeg ved den hedder BINZ og ikke BINTZ.. :roll:
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) vwanders Member
Skrev for 20 years siden | | | |
8) Men Leonard, prøv at kigge på http://www.dropgates.com

Der er meget god info om både single cab og double cabs..
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) Thomas 356 Member
Skrev for 20 years siden | | | |
jeg har en bay doka på hånden hvis der er nogle som kunne tænke sig og få finger i sådanne en det er en gammel brandbil den er rustne med ikke noget som ikke kan lave den er komplet og har ruf

jeg har ikke nogle fotos af den med dem kan jeg måske finde efter jul

pris ?????? kan findes ud af det er ikke min vogn

bilen står i års jylland danmark

hilsen thomas 356 :twisted:
(permalink) Leonard Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:b8b35cbee9="vwanders"]8) Du kan have din gravko på ladet![/quote:b8b35cbee9]
Næh, for
[quote:b8b35cbee9="vwanders"]Egenvægten er 1125 kg, nyttelast 740 kg, totalvægen 1865 kg.[/quote:b8b35cbee9]
og den vejer 950 kg plus det løse, så den går ikke, heller ikke på en trailer efter hvis den kun må trække 1.000 kg
(permalink) Leonard Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:2d2037e932="Thomas_356"]en bay doka[/quote:2d2037e932]
og hvad betyder det så?

bay: en stor forrude
doka: ?
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 20 years siden | | | |
hvis det er kørestol du skal ha ind i bilen var det da det nemmeste med en alm bus - kieftenklok har i øjeblikket en til salg med det man kalder
sweiwel seat - det vil sige at fører sædet kan drejes så man sidder bagudvendt på førerpladsen om imod kabinen - også drejer på plads når man skal køre , plus er indstigningshøjden jo betydelig lavere i en alm bus. Jeg har undersøgt det af samme grund so, dig - og det er efter min bedste opfattelse den ultimative løsning--
[img:79ea21016d]http://www.kieftenklok.nl/voorraad/weyruuik.jpg[/img:79ea21016d]
7500£ plus afgift og transport
[img:79ea21016d]http://www.kieftenklok.nl/voorraad/frujtii.jpg[/img:79ea21016d]
2700£

Mfl http://www.kieftenklok.nl
sweiwel seat bussen ser ud til at være solgt...

Og ja Anders - det er nok heller ikke stavet korrekt :D haha
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Leonard Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:2346f41704="Bornholmer"]hvis det er kørestol du skal ha ind i bilen var det da det nemmeste med en alm bus[/quote:2346f41704]
Ja, men det er jo ikke det samme, og en pickup er federe :-) synes jeg.
Og indtil videre bliver det kunved snakken, tanken og drømmen, jeg har lige et værksted og en buggy der skal være klar først.

Reply »

You must log in to post.