Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  ang klistermærker

Tags:
No tags yet.

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 19 years siden | | | |
ja daaaaa - hehe - nej , pers gad jeg bare ikke at sidde at checke min netbank og holde styr på alle adresserne og pengene for 5 kr skyld - det var såmænd bare for at lette DIT arbejde - og så er man jo sikker på at alle har betalt inden de får det de har bestilt, på den måde jeg foreslår tar en ekspedition 10 sekunder - og du sparer kuvert og blæk , men du bestemmer da selv - klart :D

Og med hensyn til støtte vil jeg da godt gi 20 kr pr mærke, så er der en femmer til dig og 15 til nettet x 200 = 3000 kr det er da okay - og blir der så solgt 400 er det 6000 , så er vi da igang :D

og en 20 gad man måske godt fixe via net bank - jeg har - men hva med dem som ikke har netbank - de kan selvfølgelig købe via en der har - jaja - okay - sæt igang
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) BuggyLed Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Tja.... Kan jeg godt følge dig i, men jeg har bare INTET at bruge frimærker til.. :-(
(permalink) ploug Member
Skrev for 19 years siden | | | |
hvis VWmorten giver sit OK

så spytter jeg gerne en hund i kassen for at få bolden til at rulle !
-------------------------------------------

mobil nr: 22-26-03-12
(permalink) BuggyLed Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg har STADIG ingen svar fået fra ham endnu.. Men prøver lige at rykke lidt i ham igen - men han er jo en travl mand.. :-)
(permalink) mathiasen Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Du kan da bare sælge frimærkerne tilbage til Posten.

Det koster dog vist nok 5% af mærkernes værdi..
(permalink) bugservice Member
Skrev for 19 years siden | | | |
hej hvis jeg må få et logo på vil jeg gerne betale og sende dem uden beregning til dem der er int
MVH Dennis
vw bug service 44443400 9-17
-------------------------------------------
VWW.BUGSERVICE.DK torsdage på tlf 29112161 WEBSHOP http://www.bugservice.dk
(permalink) Steen Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:c4035dd5d5="bug_service"]hej hvis jeg må få et logo på vil jeg gerne betale og sende dem uden beregning til dem der er int
MVH Dennis
vw bug service 44443400 9-17[/quote:c4035dd5d5]

Sådan kunne det osse gøres !
I orden med mig og folk kunne jo stadigvæk sende penge til
VW-Nettet.
-------------------------------------------
VW 1302 '72 spet(a)post.tele.dk
Med VWenlig Hilsen
Steen
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 19 years siden | | | |
kom med et konto nr. Så er der 20 kr på vej(jeg har ikke netbank).
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) wcmekanikeren Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg er også klar! bestiller 2 med det samme.... de kunne jo falde af i vask! Er i blevet enige om hvilket mærke? det synes jeg ikke lige jeg kan se?

Jeg tror det er bedst der ikke er logo på sådan et "streetrespect" skilt, meeem ved det ikke!

Sponsorater til vwnettet: Fint med mig!

Hilsen

Jens
-------------------------------------------
http://www.copenhagenwings.dk fang mig på 20-240-905
(permalink) Bughead Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg slutter mig helt klart til wcmekanikeren,

men vi må sq lige ha´fat i vwmorten
(permalink) BuggyLed Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg tror nok der var best stemning omkring dette logo: Der var dog også nogle der nævnte at de gerne ville se det i neutral blå, så har lavet et eksempel på dette også:
[img:155346b57f]http://img.photobucket.com/albums/v209/Buggyled/end04.gif[/img:155346b57f] [img:155346b57f]http://img.photobucket.com/albums/v209/Buggyled/end03.gif[/img:155346b57f]
Klistermærkerne vil have en størrelse på 100mm x 70mm og have en udendørs holdbarhed på 2-3 år for farven og 5-7 år for folien.
Vi vil kunne få 100 stk. for knap 400,- inkl. moms og forsendelse.
(permalink) MichaelF Member
Skrev for 19 years siden | | | |
inde på golf2.dk fik vi lavet nogle streamere, kostede omkring 50,- per stk incl brugernavn på.. den blev solgt for 100 hvor 50 af dem så gik til sidens drift.. nu ved jeg godt at folie streamere er meget billigere end klistermærker når de skal være individuelle, men det var mere for at give en ide på støtte beløbet..

nu ved jeg ikk hva morten gir for at drive den her side, men den server golf2.dk ligger på koster omkring 5-6000 om året.. så måske kunne man sælge dem for 50, så er der ihvertfald til frimærke og kuvert, samt 2 blanke 20'ere til siden..

hvis det er ok med et sådan klistermærke på en Brian VW som bornholmeren kalder dem (Golf 2) så er jeg da villig til at købe et og støtte siden, selvfølgelig mod at jeg må efterlyse den herinde hvis den (gud forbyde det) skulle blive stjålet en dag..
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:0d6436634b="MichaelF"]
hvis det er ok med et sådan klistermærke på en Brian VW som bornholmeren kalder dem (Golf 2) [/quote:0d6436634b]

hov hov - ja - jeg har jo en selv med Thansen blue light og hele pisset - det var da ikke for at være ond - men såmænd bare en kærlig spøg Michael - men det er en go ide med merchandise - som det jo så fint hedder - det er jo ikke gratis med et website i disse dimensioner :D
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) MichaelF Member
Skrev for 19 years siden | | | |
er såmen klar over at det er for sjov..
en co-admin er ved at handle lidt ind til salg af diverse merchandise.. p-skive osv.. kig evt på forside.. måske det var en ide herinde..
(permalink) Bubjim Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Det er fandme iorden i den blå farve buggyled...Den vil jeg hellere end gerne have i min bobbel...Men jeg kan ikk finde rundt i det her?...Jeg mener netbank,støtte til vwnettet (Selvfølgelig :D ), bugservice og ........Frimærker?... :D

Vil gerne købe 8 stykker...én i hver rude på min 1303...hehe...Ej, en 5 stykker...

Jimmy
(permalink) BuggyLed Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Okay, for at få lidt [color=darkred:f64932acbc]styr over sagerne[/color:f64932acbc], vil jeg som det første gerne have at alle dem der vil have en [color=darkred:f64932acbc]indflydelse[/color:f64932acbc] - sender mig en [color=darkred:f64932acbc]PM[/color:f64932acbc] om hvilken af de tre farver de syns bedst om - nu skal i tænke på at den skal sidde i jeres forrude og ikke i Internet Browseren ;-)
[color=red:f64932acbc][b:f64932acbc]Deadline[/b:f64932acbc][/color:f64932acbc] for afstemningen er S
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 19 years siden | | | |
AV. Jeg fik en tanke! Hvad med at høre om hvad mærket ville koste , hvis det var omvendt,det vil sige at det sættes på INDVENDIG i ruden.Så sidder det bedre beskyttet mod pilfingre og bil vask,vores biler bliver jo ofte vasket, ikke. Bare en ide?
Ps Jeg skal have 2 røde mærker , når det bliver aktuelt.
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Esrumpyt Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Indvendig på ruden er en rigtig god ide... :idea:
-------------------------------------------
1970 T1 1200
Esben - 7400 Herning
(permalink) vwmorten VW-Guru
Skrev for 19 years siden | | | |
Sorry for den lidt sene reaktion herfra..

"projekt klistermærke" er helt iorden med mig..!
-------------------------------------------
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
(permalink) Chefen Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg er køber til en helt serie hvis de kommer med "serienummer" på.
Jeg giver gerne 25,- pr. stk - overskudet til vwnettet.

Min ide 8) så jeg stemmer for.

Vwmmorten får nr. 1.
Buggyled får nr. 2
Jeg får nummer 3. :mrgreen:
(permalink) virring Member
Skrev for 19 years siden | | | |
ja god ide med sådan et mærke, og rigtig god ide med lidt mønt til vw nettet/vw morten.
men jeg regner med det kommer et "opslag" op når det er helt endeligt og man ved hvad prisen er.
virring.
-------------------------------------------
Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg
(permalink) wcmekanikeren Member
Skrev for 19 years siden | | | |
-------------------------------------------
http://www.copenhagenwings.dk fang mig på 20-240-905
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 19 years siden | | | |
i buggyled 's indlæg er der nogle hvide firkanter med blå skrift på bundlinien - en af dem står der PM i - klik på den - og skriv - husk overskrift - og at du SKAL være logget på
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) BuggyLed Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg har flyttet indlæget fra side 8 til denne, i håb om at lidt flere vil give en stemme..
Så, hvis du endnu ikke har afgivet din stemme, så er det nu.
Send mig en [color=darkred:1b956afc95]PM[/color:1b956afc95] om hvilken af de tre farver du syns bedst om.
Husk at tænke på at den skal sidde i jeres forrude og ikke i Internet Browseren ;-)
[color=red:1b956afc95][b:1b956afc95]Deadline[/b:1b956afc95][/color:1b956afc95] for afstemningen er S
(permalink) Bubjim Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Helt ærligt mennesker? 26 stemmer...Hvad sker der? Så kan vi lige så godt skrive over 20 online entusiaster... Jeg havde selvfølgelig ikke regnet med 2500 stemmer men 26? Kom nu igang på den lyseblå :D...

Ej, bare vi får nogle flere stemmer...

Hilsen Jimmy

Reply »

You must log in to post.